۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۴۹۸۵۷۷
طی بیانیه ای اعلام شد؛

حمایت مجمع نمایندگان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی از رئیسی

مجمع نمايندگان مردم خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی طی بيانيه ای از حجت الاسلام والمسلمین رئيسی در انتخابات ٩٦ حمايت كرد.
بیانیه

به گزارش خبرگزاری رسا از خراسان جنوبی، مجمع نمايندگان مردم خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی طی بيانيه ای از حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئيسی در انتخابات ٩٦ حمايت كردند.

متن بيانيه به شرح ذیل است؛

بسمه تعالی

با عرض سلام به محضر ملت عزیز همیشه در صحنه ایران خصوصا مردم فهیم استان خراسان جنوبی، واضح است که حضور هر چه باشکوه تر مردم در انتخابات موجب اقتدار و امنیت برای جمهوری اسلامی و ملت عزیز و نیز موجب یأس و ناامیدی دشمنان قسم خورده ایران خواهد بود.

مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی با بررسی سوابق و برنامه ها و با شناخت از کاندیداهای محترم ریاست جمهوری و ضمن احترام به همه آنان، عالم وارسته و مدیر توانا حجت الاسلام والمسلمین دکتر رئیسی را به اتفاق آراء اصلح می داند و حمایت خود را ازایشان اعلام می نماید، بدیهی است که با توجه به همراهی و پشتیبانی بسیاری از نخبگان و نیز مدیران توانمند طراز اول ایران و نیز ویژگی های شخصیتی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی نظیر سلامت نفسانی و اقتصادی، تجربه مدیریت های کلان، حرکت کامل در مسیر انقلاب و منافع مردم، فراجناحی بودن و ... انتخاب ایشان می تواند منشأ تحولات مثبت به نفع مردم و خصوصا استان مظلوم خراسان جنوبی باشد./101/880/ب1

به امید آینده ای بهتر برای ایران اسلامی

مجمع نمایندگان مردم شريف استان خراسان جنوبی

27/02/96

ارسال نظرات