۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۴۹۸۵۵۹
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین راشد یزدی مطرح کرد؛

حضور حداکثری در انتخابات تقویت آشکار مبانی انقلاب اسلامی

سخنران برجسته دینی شرکت در انتخابات را به معنای تأیید اسلام و کشور دانست و گفت: انتخابات پرشور طمع دشمن را از بین می‌برد.
حجت الاسلام والمسلمین راشد یزدی

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدکاظم راشد یزدی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، شرکت مردم در انتخابات را به معنای پذیرش و تأیید نظام دانست و اظهار داشت: پذیرش حداکثری نظام به وسیله مردم نشان دهنده اتحاد در ابعاد مختلف جامعه است.

این کارشناس مشهور دینی افزود: وقتی نظام را پذیرفتیم یعنی رهبری را قبول داریم و وقتی رهبری را قبول داشته باشیم تمام مسیرها یگانه می‌شود.

وی با بیان این که در صورت یگانه شدن جامعه تمام هدف‌ها در دو چیز خلاصه می‌شود، خاطرنشان کرد: یکی تأیید اسلام که مظروف معنوی جمهوری اسلامی است و دیگری هم تأیید کشور که ظرف دین و عقیده است و این‌ها برکت استقبال مردم به انتخابات است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین راشد یزدی اظهار داشت: هر ایرانی مسلمان وظیفه دارد که مردم را به شرکت در انتخابات تشویق کند و اسلام هم بر نیروی اتحاد در جامعه تأکید دارد و مردم را از نفاق و دودستگی نهی کرده است.

وی تصریح کرد: تمام کاندیداهای ریاست جمهوری در اصول با هم مشترک هستند و صرف شرکت در انتخابات این پیام را می‌رساند که ما جامعه‌ای متحد و منسجم و در چارچوب اصول و معتقد به جمهوری اسلامی داریم.

کارشناس دینی خاطرنشان کرد: از طرف دیگر شرکت در انتخابات این پیام را به دشمن می‌دهد که بازی کردن با این مردم، بازی با دم شیر است و دیگر طمع در کشور نمی‌کند./843/ت۳۰۲/س

ارسال نظرات