۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۴۹۸۵۴۹
با صدور بیانیه ای صورت گرفت؛

دعوت بسیج طلاب و روحانیان استان اردبیل از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات

بسیج طلاب و روحانیان حوزه های علمیه اردبیل در بیانیه ای با دعوت از مردم ایران اسلامی برای حضور حداکثری در پای صندوق های رأی، پیشرفت و عزت کشور را در انتخاب فردی شایسته و انقلابی اعلام کرد.
بیانیه انتخابات

به گزارش خبرگزاری رسا در اردبیل به نقل از روابط عمومی بسیج طلاب و روحانیان استان اردبیل، بسیج طلاب و روحانیان حوزه های علمیه اردبیل در بیانیه ای با دعوت از مردم ایران اسلامی برای حضور حداکثری در پای صندوق های رای، پیشرفت و عزت کشور را در انتخاب فردی شایسته و انقلابی اعلام کرده و ملاک عمل و انتخاب خود را خط رهبری دانست.

متن بیانیه به این شرح است؛

ملت شریف و انقلابی ایران اسلامی:

ما اساتید، روحانیان و طلاب حوزه های علمیه استان اردبیل که اسلام ناب محمدی را در مکتب اهل بیت آموخته و تداوم آن را زیر بیرق رهبری حکیمانه امام خامنه ای مد ظله العالی یافته ایم بنابر وضع سیاسی موجود که حاکم بر کشور شده وظیفه شرعی خود می دانیم که با حمایت از فرد انقلابی راه روشن و پیشرفت حاصل از آن را برای کشور به اطلاع مردم عزتمند ایران برسانیم.

طبق فرمایشات رهبری در چند سال اخیر نسب به انتخاب فردی اصلح دانستن چند نکته را ضروری می دانیم.

  1. ما فرد انقلابی که درد کشور کشور را می فهمد رای می دهیم و به کسی که در کشور را در سازش با شیطان بزرگ می داند رای نمی دهیم.
  2. ما به فردی که یگانه و صمیمی بودن با مردم را تجربه کرده، همنشینی با محرومان و مستضعفان را چشیده رای می دهیم و به شخصی که دور از مردم زندگی کرده و دنبال فساد و اشرافی گری بوده رای نخواهیم داد.
  3. ما از کسی حمایت می کنیم که ارزش ها را بتواند حفظ کند و به ایمان و عزت جوشیده از خون مردم رای می دهیم و نمی گذاریم عزت خود را با پذیرش قرارداد ننگین 2030 تبدیل به ذلت کنیم.
  4. ما از کسی که شعار خود را «نمی شود» و «نمی توانیم» قرار داده که نشات گرفته از بی تدبیری است حمایت نمی کنیم. ما به «می توانیم»، «می شود» رای می دهیم.
  5. ما به کسی که پیشرفت ایران را استفاده از تمام ظرفیت های داخلی می داند رای می دهیم و به کسی که غرب گراست و پیشرفت ایران را در سجده کردن به روباه پیر و شیطان بزرگ می داند رای نمی دهیم.
  6. ما از کسی حمایت می کنیم که در برابر هدف میان مدت دشمن که مساله اقتصاد است و هدف بلند مدت دشمن که اصل نظام است، ایستادگی کند و با تشکیل«دولت مقاومت» که تسلیم زورگویی و زیاده طلبی دشمن نمی شود از موضع اقتدار با آنها روبرو شود.

مردم عزیز و انقلابی ایران، ما اساتید، روحانیان و طلاب بسیجی حوزه های علمیه استان اردبیل ملاک خود را خط رهبری می دانیم و امیدواریم خداوند متعال دل مردم عزیز را برای انتخاب فردی اصلح سوق دهد.

از عموم هموطنان خواستاریم تا با حضور حداکثری خود برای انتخاب فردی شایسته و انقلابی حماسه ای دیگر بسازند تا دشمنان کشورمان بسوزند و برای همیشه طمع فتنه اندازی و دست اندازی به کشور آرزوی به گور برده برای دشمنان باشد.

وعده ما برای حماسه آفرینی، روز جمعه 29 اردیبهشت 1396.

/937/۱۰۱/ب2

ارسال نظرات