۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴
کد خبر: ۴۹۸۵۱۶
مدیر حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان:

انتخابات فرصتی ارزشمند برای انتخاب اصلح است

حجت الاسلام باقری با بیان اینکه انتخابات فرصتی ارزشمند برای انتخاب اصلح است، گفت: نتیجه آثار منفی را باید در عوارض شکننده انتخاب نادرست جستجو کرد.
حجت الاسلام محمد باقری، مدیر حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان

حجت الاسلام محمد باقری، مدیر حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: در کشور ما جایگاه انتخابات به لحاظ کم و کیف با همه کشورها متمایز بوده و دارای اهمیتی متفاوت است.

وی ویژگی های فرد اصلح را همان ویژگی های مطرح شده از سوی رهبر انقلاب عنوان کرد و افزود: نگاه فرد منتخب به بیرون باید با عینک اسلامی ایرانی و از پنجره سراسر عزت داخلی باشد، یعنی نگاه به دوردست ها و افق روشن آینده ایران از بالکن مستحکم و رفیع جهاد و شهادت و سکوی شکوهمند مقاومت باشد.

حجت الاسلام باقری با بیان اینکه انتخابات فرصتی ارزشمند برای انتخاب اصلح است تصریح کرد: نتیجه آثار منفی را باید در عوارض شکننده انتخاب نادرست جستجو کرد.

وی به اخلاق نامزدهای انتخاباتی اشاره کرد و گفت: کاندیداها باید اخلاقی اسلامی مبنی بر بصیرت و معنویت داشته باشند.

مدیر حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان وفق قانون و اختیارات را از عملکردهای شورای نگهبان در تأیید صلاحیت‌های انتخاباتی برشمرد و گفت: یکی از طراحی های حداقلی دشمن دوقطبی سازی است که راهکار آن آگاه سازی دوری از لجبازی و بازی نکردن در زمین دشمن است./302/831/ب1

ارسال نظرات