۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
کد خبر: ۴۹۸۵۱۲
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی:

کلید حل مشکلات کشور در دست مردم است

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: آنچه می تواند کلید حل مشکلات کشور و مردم باشد و قفل کسب و کار، قفل اشتغال و تولید، قفل فقر و فساد اقتصادی را بگشاید اراده مردم و جوانان برومند ایران اسلامی است.
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران شب گذشته در جمع هزاران نفری طرفداران خود در استان سمنان که در سالن ورزشی غدیر مرکز این استان و محوطه اطراف آن گردهم آمده بودند، ضمن تقدیر از حضور کم نظیر مردم استان دلاور پرور سمنان، اظهار داشت: هویت بنده به عنوان خدمتگزار مردم برآمده از انقلاب اسلامی است و بزرگترین افتخار خود را خدمتگزاری آستان مقدس امام رضا(ع) می دانم.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ایران اسلامی را کشوری ثروتمند به ویژه از منظر نیروی انسانی جوان، متراکم و تحصیلکرده برشمرد و افزود: بی شک بزرگترین سرمایه یک کشور نیروی انسانی فرهیخته است؛ آقایانی که ادعاهای دیگری دارند بدانند رمز امنیت کشور ما و آنچه سایه جنگ را دور کرده، حضور شما مردم در صحنه است.

وی خاطرنشان کرد: آنچه می تواند کلید حل مشکلات کشور و مردم باشد و قفل کسب و کار، قفل اشتغال و تولید، قفل فقر و فساد اقتصادی را بگشاید اراده شما مردم و جوانان برومند ایران اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی اضافه کرد: متاسفانه دولتمردان منتظرند بیگانگان  اراده کنند و مشکل مردم را حل کنند.

وی بیان کرد: بیگانگان و استعمارگران گره از کار کدام کشور گشوده اند که ما دومین باشیم، این آقایان چهارسال بدون توجه به سرمایه های عظیم مادی و معنوی ایران اسلامی کشور را معطل گذاشتند و چشمشان به دست بیگانگان بود.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه چشم دوختن و دل بستن به اراده بیگانگان خطای بزرگی است، جمهوری اسلامی ایران ملجأ و پناه مستضعفان جهان است، تصریح کرد: ما تنها چهار کشور در دنیا نداریم که دولتمردان فعلی تنها دل به رابطه با آنها بسته اند، ما می توانیم با 180 کشور دنیا مناسبات سازنده ای داشته باشیم./202/977/ب1

ارسال نظرات