۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۴۹۸۵۰۱
رییس هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات سیستان و بلوچستان:

اجرای قانون شرافت و عزت انسان‌ها را به دنبال دارد

مجلسی گفت: ما باید در حوزه سیاست خود را موظف به قانون بدانیم؛ چرا که اجرای قانون شرافت وعزت انسان‌ها را به دنبال دارد.
محمداسماعیل مجلسی، رییس هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات سیستان و بلوچستان

محمداسماعیل مجلسی، رییس هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: انتظار داریم کاندیداها با رعایت اخلاق، ارزش‌ها و اعتقادات دینی تبلیغ کنند.

وی با اشاره به این مطلب که نظارت بر کاندیداها بر عهده شورای نگهبان است تصریح کرد: افرادی که رأی نیاوردند و برای دوره بعدی بیایند در طول این مدت رفتار و کردارهای آنها مدنظر خواهد بود.

مجلسی به شرایط خاص استان از لحاظ قومیتی و مذهبی اشاره کرد و گفت: استان در کنار حوزه خلیج فارس از موقعیت استراتژیک بالایی برخوردار است که مهمترین مؤلفه استان سیستان و بلوچستان حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رای است.

وی اظهار داشت: ما باید در حوزه سیاست خود را موظف به قانون بدانیم؛ چرا که اجرای قانون شرافت وعزت انسان‌ها را به دنبال دارد.

رییس هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات سیستان و بلوچستان تقوا را لازمه مدیریت دانست و گفت: افرادی که کاندید می‌شوند اگر تقوا نداشته باشند نمی توانند به قانون عمل کنند چرا که رهبر معظم انقلاب همه را توصیه می کنند که با اخلاق اسلامی رفتار کنید و قانون را رعایت کنید.

وی اذعان کرد: شورای نگهبان چشم بینای مردم در انتخابات است؛ استان ما از فرصت ها و ظرفیت‌های بسیار خوبی برخوردار است و باید از این فرصت ها که یکی از آنها امنیت است استفاده کنیم.

مجلسی ابراز داشت: هرجا انقلابی عمل کردیم پیش رفتیم و هرجایی که از انقلابی گری و حرکت جهادی غفلت کردیم عقب ماندیم.

وی اظهار کرد: عزت، امنیت و اقتدار ملی بدون اتحاد ملی و بدون فرهنگ انقلابی به دست نمی‌آید و بدون مسؤولان شجاع و فعال و پرکار هم این خواسته ها تأمین نخواهد شد.

رییس هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات سیستان و بلوچستان در ادامه گفت: هم مجریان هم ناظران باید پایبندی خودشان را به قانون نشان دهند؛ ملاک قانون است و سلایق افراد ملاک نیست؛ قانون تا قانون است همه موظف هستند به آن عمل کنند.

وی تأکیدکرد: امروز جبهه بزرگی از دشمن در مقابل نظام اسلامی قرار دارند که هدف همه آنها نابودی یا از درون تهی کردن جمهوری اسلامی ایران است و هرگونه تلاش برای زمین گیر کردن دشمن در تضعیف نظام در واقع همان تقرب به در گاه الهی است./302/831/ب1

ارسال نظرات