۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۳
کد خبر: ۴۹۸۳۹۴
حجت الاسلام والمسلمین طائب:

ملت سختی می کشد اما هیچ گاه زمین نمی خورد

حجت الاسلام والمسلمین طائب، گفت : اوضاع اقتصادی ما راهش همان چیزی است که رهبر معظم انقلاب می فرمایند؛ ملت ما سختی می کشد اما هیچ گاه زمین نمی خورد.
حجت الاسلام طائب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش بصیرتی قرارگاه فاطمیون قم با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب در مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) قم برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین طائب گفت: اوضاع اقتصادی ما راهش همان چیزی است که رهبر معظم انقلاب می فرمایند؛ ملت ما سختی می کشد اما هیچ گاه زمین نمی خورد؛  کسانی که گفتند ما سایه جنگ را برداشتیم، من متوجه نشدم اصلا چه کسی می خواست به ما حمله کند که آن ها سایه آن را برداشتند؟

وی ابراز داشت: هر گاه گفتند که آمریکا می خواهد به ما حمله کند بپرسید که نیروی دریایی آن در خلیج فارس حاضر است یا خیر؟

استاد درس خارج حوزه علمیه گفت: چرا از آمریکا، غول می سازید؟ ما در نبرد خود امیدوار هستیم اما آن ها اصلا امیدی ندارند؛ از ابتدای انقلاب تا به حالا یک میلی متر هم زمین نخورده ایم، اگر چه سختی کشیده ایم.

حجت الاسلام والمسلمین طائب بیان داشت: رهبر معظم انقلاب و امام زمان(عج) این کشور را هدایت می کنند؛ تا حالا شاهد بوده اید که رهبر معظم انقلاب یک بار دشمن را تهدید کند و آن ها عقب نشینی نکرده باشند؟ در این دوره اگر خوب به جلو برویم، نویدهای زیادی در راه است.

وی در پایان به ائتلاف قالیباف و حجت الاسلام والمسلمین رییسی اشاره کرد و گفت: پس از این ائتلاف مشخص شد که نیروهای انقلابی دارند به وظیفه خود عمل میکنند./840/ ۲۰۲/ص

ارسال نظرات