۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۴۹۸۳۶۲
نماینده ولی فقیه در قزوین:

قرارداد ۲۰۳۰ در حقیقت تقابل میان ایمان و کفر است

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی قرارداد ۲۰۳۰ را تقابل میان ایمان و کفر دانست و گفت: این سند در حقیقت مقابله یک تفکر شرک آلود و کفرآمیز با یک اندیشه و باور ایمانی است.
حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین ظهر امروز در مسجد شیخ الاسلام قزوین با اشاره به محتوای سند 2030 ، گفت: با قبول این قرارداد خیانت بار زمینه برای از دست دادن بسیاری از ارزش‌ها فراهم شده و بسیاری از امور از طرف بیگانگان بر کشور ما تحمیل خواهد شد.

وی در ادامه افزود: دشمن در حقیقت با این قرارداد می‌خواهد کاری کند که کشور ایران سر ذلت در برابر بیگانگان فرود آورد و از هر نظر به آنها وابسته شود، امضا و اجرای این قرارداد خیانتی بزرگ از سوی دولتمردانی است که می خواهند ارزش‌های کشور را به زیر سؤال ببرند.

نماینده ولی فقیه در قزوین قرارداد ۲۰۳۰ را تقابل میان ایمان و کفر دانست و اظهار کرد: این سند در حقیقت مقابله یک تفکر شرک آلود و کفرآمیز با یک اندیشه و باور ایمانی است، درست مانند مردم دوران جاهلیت که از حضرت رسول می‌خواستند که بت‌های آنها را بپرستد و در مقابل آنها خداوند را بپرستند که از طرف خداوند خطاب آمد که ای رسول آنها را اطاعت نکن چرا که آنان دروغگویان هستند.

 حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در ادامه با بیان اینکه عده‌ای با قرار دادن خود در مقابل خداوند متعال در نظر دارند جهان اسلام را به میل خود اداره کنند، خاطرنشان کرد: عده‌ای خیانتکار در جهان وجود دارند که میل دارند در عالم به فرهنگ سازی کنند در دو دهه گذشته گروه‌هایی با عنوان نسل نوین جهانی وجود داشتند که با صهیونیست‌ها در ارتباط بودند به مجرد تشکیل جمهوری اسلامی عرصه بر آنها تنگ شد و مجبور شدند از اهداف خود عقب نشینی کنند.

 وی در ادامه با اشاره به عملکردهای نسل نوین جهانی، اضافه کرد: این گروه که از سوی آمریکا مورد حمایت قرار می‌گرفت تصمیم داشت زمینه سازش با آمریکایی‌ها را با ملت ایران فراهم کند تا بتوانند به سهولت راه نفوذ آنها را در کشور فراهم کنند اما به برکت پیروزی انقلاب و تشکیل نهضت‌های مقاومت این گروه در اقدامات خود ناکام ماند.

خطیب جمعه قزوین در ادامه خطرناک‌ترین محور را برای دشمن مطرح نشدن اسلام در جامعه دانست و ابراز کرد: دشمن از گسترش اسلام بسیار وحشت دارد، امروز جهان از معنویت و پاسخ به پرسش‌ها و باورهای دینی خالی است، تنها امری که می‌تواند این خلأ را پر کند و به پرسش‌ها و شبهات پاسخ دهد اسلام است.

وی در ادامه با اشاره به عهدنامه حضرت امیر(ع) به مالک اشتر، ابراز کرد: تمام عالم اعتراف دارند که این عهدنامه منشور حکومتی است که هنوز نتوانسته است جای خود را به درستی در میان حکومت‌ها و دولت‌ها باز کند و از مفاد آن در اداره حکومت بهره برداری شود.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در ادامه با بیان اینکه غربیان تلاش دارند اندیشه‌های ناب اسلام به دست فراموشی سپرده شود، تصریح کرد: غربیان با مطالعه قرآن، نهج البلاغه، اصول کافی و سایر کتاب‌های روایی و تفسیری دریافته‌اند که شیعیان همه چیز دارند و اسلام آنها می‌تواند به جزیی‌ترین سوالات هم پاسخ دهد از این رو درصدد برآمدند که کاری کنند که این اندیشه فراموش شود و از اسلام چیزی باقی نماند.

وی در پایان گفت: دشمن همواره تلاش دارد که در کشور و جامعه ما نفوذ کند، دولت ما وظیفه دارد که در راستای کلام خداوند متعال عمل کند و به مقتضای اسلام و ارزش‌های آن جامعه را به پیش ببرد خداوند متعال اراده فرموده است که زمین را بندگان صالح و شایسته من به ارث می‌برند و در نهایت حکومت در دست شایستگان قرار خواهد گرفت./873/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات