۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۹
کد خبر: ۴۹۸۰۰۸
آیت‌الله نوری همدانی:

حج تمتع معنویت را در زائران افزایش می دهد

حضرت آیت‌الله نوری همدانی، حج را فرصت مناسبی برای انجام برنامه های معنوی دانست و از زائران خواست در زمان حضور در مکه و مدینه به این مهم بیشتر توجه کنند.
دیدار مسئولین سازمان حج و زیارت با مراجع تقلید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی قاضی عسکر، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و آقای حمید محمدی، رییس سازمان حج و زیارت، گفت:  همه زائران منتظر آغاز اعزام به حج تمتع بودند که خوشبختانه مقدمات این سفر معنوی به خوبی فراهم شد.

 وی افزود: این که موضوعات عبادی و سیاسی را توأم قرار ندادند خیلی خوب است؛ این سازمان تلاش زیادی برای برگزاری حج انجام داد و این توفیق را به شما تبریک عرض می کنیم و امیدواریم موجب عزت و عظمت ایران باشد.

این مرجع تقلید  تصریح کرد: طبق قراردادهای که با طرف عربستانی داشتید، برنامه خوبی را تدارک دیده اید و امیدواریم برنامه های معنوی را در حج تمتع به خوبی برگزار کنید.

وی تاکید کرد: دعای همه مسلمانان همراه شما است و امیدواریم که این وظیفه را به انجام برسانید و ما هم دعا گوی شما برای صحت و سلامت هر چه بیشتر هستیم.

حضرت آیت‌الله نوری همدانی، همچنین از زائران ایرانی خواست تا از فرصت معنوی حج به خوبی بهره بگیرند و این فرصت را از دست ندهند و ادامه داد:  زائران در زمان حضور به مسائل معنوی بیشتر توجه کنند و به مسائل حاشیه ای نپردازند و این فرصت بهترین زمان برای ارتباط گیری با معبود خویش است./841/ 202/ص

ارسال نظرات