۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۴
کد خبر: ۴۹۷۹۹۴
امام جمعه گل تپه:

کار انقلابی و مدیریت جهادی تنها چاره مشکلات اقتصادی است

حجت الاسلام موسوی با بیان این که کار انقلابی و مدیریت جهادی تنها چاره مشکلات اقتصادی است، گفت: خواست عمومی آحاد جامعه از بالاترین مقام اجرایی کشور پرهیز از اشرافی گری، تجمل گرایی و اسراف است.
سید ابراهیم موسوی گل تپه

حجت الاسلام سید ابراهیم موسوی، امام جمعه گل تپه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، درباره انتخاب کاندید اصلح در انتخابات ریاست جمهوری، خاطر نشان کرد: کار انقلابی و مدیریت جهادی از ویژگی های یک فرد اصلح است.

وی با اشاره به مشکلات عدیده کشور در مبحث اقتصاد، افزود: همانطور که سالهاست رهبر معظم انقلاب به مقوله اقتصاد تأکید ویژه ای دارند، لازم است کاندیداهای محترم برنامه ای ویژه برای این امر اختصاص دهند.

امام جمعه گل تپه در ادامه تصریح کرد: یک اصلح بایستی با تمام توان و استفاده از نیروهای انقلابی سعی در مرتفع کردن انقلابی مشکلات اقتصادی کند.  

وی با اشاره به وعده های نامزدها در زمان تبلیغات، گفت: خواست عمومی آحاد جامعه از بالاترین مقام اجرایی کشور پرهیز از اشرافی گری، تجمل گرایی و اسراف  است.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به شکل گیری اشرافی گری پس از انقلاب در دوران سازندگی، ابراز داشت: رواج این تفکر سبب انقلاب زدگی و نظام زدگی مردم خواهد شد.

وی با اشاره به مفتوح ماندن پرونده حقوقهای نجومی، خاطرنشان کرد: مورد مؤاخذه قرار دادن کسانی که غارتگران بیت المال هستند و به اموال مردم دست درازی می کنند از کارهای یک کاندید اصلح است.

امام جمعه گل تپه مهمترین و اصلی ترین شاخصه یک اصلح را در ولایتمداری و همسویی با نظام برشمرد و افزود: پیروی از خط امام و انقلاب و همسویی با رهبر انقلاب اصلی ترین شاخصه یک شخص اصلح است.

وی در پایان با اشاره به رهنمودهای ارزشمند رهبر معظم انقلاب درباره حضور در پای صندوق های رأی، گفت: یکی از شاخصه های وطن دوستی و میهن پرستی شرکت در انتخابات جهت تعیین سرنوشت است./979/۳۰۳/ب2

ارسال نظرات