۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۵
کد خبر: ۴۹۷۹۴۰
معاون فرهنگی مدرسه علمیه امام صادق زاهدان:

دولت در مسأله فرهنگ برنامه‌ای نداشته است

حجت الاسلام هادیانفر گفت: دولت کنونی در بحث فرهنگی فعالیت خاصی نداشته است که نتایج آن هم دیده می شود و دولت آینده باید برنامه ویژه ای در این باره داشته باشد.
فرهنگ

حجت الاسلام محمدهادی هادیانفر، معاون فرهنگی مدرسه علمیه امام صادق زاهدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: ما به شدت با حملات فرهنگی از سوی غرب رو به رو هستیم که باید با آن مقابله کنیم.

وی ادامه داد: دولت کنونی در بحث فرهنگی فعالیت خاصی نداشته است که نتایج آن هم دیده می شود، دولت آینده باید برنامه بسیار ویژه ای داشته باشد چون با حملات فرهنگی که از سمت غرب به ما می شود عقاید مردم ضربه می خورد و حتی ممکن است از دین خود زده شوند.

حجت الاسلام هادیانفر با بیان اینکه یکی از عرصه های فرهنگی که دولت باید ورود پیدا کند روابط میان دختر و پسر است خاطرنشان کرد: دولت فعلی به این موضوع اهمیت نداد.

وی افزود: این چنین مشکلات برای ما که شیعه و مسلمان هستیم مشکلات بزرگی است، در کجای اسلام آمده است که رابطه دختر و پسر و همه بدتر رابطه هم جنس گرایی مشکل ندارد.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه امام صادق زاهدان یکی دیگر از مشکلات فرهنگی را پوشش نادرست دانست و ابراز داشت: خیلی از لباس هایی که وارد کشور می شود و ما آن را استفاده می کنیم و به فکر آن نیستیم که آیا آن لباسی که ما استفاده می کنیم مخالف دین ما است یا نه؛ این چنین مسائل مشخص نیست تا چه حدود و تا چه موقع پیش برود از این رو یکی از برنامه های دولت جدید باید بحث فرهنگ باشد./303/831/ب1

ارسال نظرات