۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۸
کد خبر: ۴۹۷۷۵۷
قاسمی:

وضعیت بیکاری و مشکلات موجود کشور نتیجه دولت حرف است

وزیر سابق نفت گفت: کارخانجات ما تعطیل شده و بیکاری در کشور افزایش پیدا کرد که همه این ها به سبب مشکلات اجرایی و نتیجه دولت حرف است و باید قبول کنیم شرایط اقتصادی در کشور خوب نیست.
رستم قاسمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، رستم قاسمی، وزیر سابق نفت امشب در همایش انتخاباتی ستاد حامیان مردمی حجت الاسلام والمسلمین رییسی در آمل، اظهار داشت:انتخابات موضوع بسیار مهمی در جمهوری اسلامی است که امام خمینی(ره) و انقلاب برای ما به ارمغان آوردند و مردم ما سرنوشت خویش را به دست خود تعیین می کنند.

وی تصریح کرد: امروز مردم ما می توانند با هر سلیقه ای در انتخابات حضور پیدا کرده و کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب می کنند.

قاسمی افزود: ضرورت دارد تلاش کنیم حضور و مشارکت مردم در پای صندوق های رای را افزایش دهیم که سبب اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی می شود.

وزیر سابق نفت با بیان این که وضع اقتصادی کشور خوب نیست، گفت: امروز همه اقشار و گروههای موجود در کشور مشکلات اقتصادی را قبول دارند و مردم، کارخانه داران و کارگران می دانند وضعیت مناسبی نداریم.

وی تصریح کرد: دولت وظیفه امور اجرایی را در کشور دارد که وظیفه داریم مجری خوبی باشیم و اگر آمار طلاق در کشور افزایش و ازدواج کاهش پیدا می کند ناشی از مشکلات در حوزه اجرا است.

قاسمی ادامه داد: کارخانجات ما تعطیل می شود و بیکاری در کشور افزایش پیدا کرد که همه این ها به سبب مشکلات اجرایی و نتیجه دولت حرف است و باید قبول کنیم شرایط اقتصادی در کشور خوب نیست.

وزیر سابق نفت اظهار داشت: امام راحل فرمودند ما می توانیم و آیا این امر در کشور اتفاق افتاد که با تفکر ما نمی توانیم و نمی شود به جایی نمی رسیم که در همین دوران دفاع مقدس نیز با تفکر ما می توانیم به مراتب و دستاوردهای بسیاری رسیدیم.

وی افزود: بعد از انقلاب اسلامی عده ای معتقد بودند ما نمی توانیم اما طرح های بزرگی در کشور به همت مردم و جوانان این مرزوبوم ساخته شد و اهتمام ارزنده ای صورت گرفت.

قاسمی ادامه داد: بحث هسته ای یک بهانه است و رهبر معظم انقلاب فرمودند این بهانه بوده و بروید مذاکره کنید که آن ها می خواهند آرمان های انقلاب اسلامی را فراموش کنیم.

وزیر سابق نفت تصریح کرد: ضرورت دارد همواره از آرمان های انقلاب اسلامی پاسداری داشته باشیم تا دشمنان نتوانند به خواسته های مورد نظر خود دست پیدا کنند.

وی بیان داشت: تحریم های ظالمانه ای علیه مردم ایران اسلامی اجرا کردند و فکر می کردند فلج کننده است که همه ابزارهای لازم را به کار گرفتند که نتوانستند کاری از پیش برند./1314/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات