۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۲
کد خبر: ۴۹۷۷۲۴
معاون آموزش حوزه های علمیه ایلام:

روحانیان برکات شرکت در انتخابات را برای مردم تبیین کنند

معاون آموزش حوزه های علمیه ایلام گفت: روحانیان و مبلغان با بیان آثار و برکات شرکت در انتخابات، مردم را برای خلق حماسه ای دیگر به حضور حداکثری در پای صندوق های رای دعوت کنند.
حجت الاسلام مهدی تقوایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام مهدی تقوایی، معاون آموزش حوزه های علمیه استان ایلام، امروز در جمع طلاب شهرستان دره شهر با اشاره به فرا رسیدن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار داشت: روحانیان و مبلغان با بیان آثار و برکات شرکت در انتخابات، مردم را برای خلق حماسه ای دیگر، به حضور حداکثری در پای صندوق های رای دعوت کنند.

وی با اشاره به اینکه مبلغان باید تنور حضور حداکثری در انتخابات را گرم کنند خاطرنشان کرد: مبلغان در این ایام در پای منبرهای خود برگزاری ویژگی های انتخابی سالم و باشکوه را تبیین و تشریح کنند.

حجت الاسلام تقوایی با بیان ویژگی های انتخاب اصلح برای نظام و مردم را از دیگر رسالت های مبلغان در ایام انتخابات برشمرد و گفت: دارا بودن تقوا، اخلاص، ولایت مداری، حافظ ارزش های اسلام و انقلاب بودن و تخصص از شاخصه های لازم برای انتخاب اصلح و کارآمد بودن است که مردم برای انتخاب نامزد مورد نظر باید به این ویژگی ها دقت و توجه کنند.

وی با تاکید بر اینکه ریيس جمهور باید مطیع دستورات رهبری باشد افزود: منتخب مردم نباید ولایت شعاری بلکه ولایت مداری را سرلوحه خدمت خود به ملت قرار دهد.

معاون آموزش حوزه های علمیه ایلام با اشاره به اینکه ریيس جمهور منتخب باید حرف و عملش در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری باشد، بیان داشت: ولایت مداری باید در برنامه ها و رفتار ریيس جمهور نمود داشته باشد.

استاد حوزه علمیه ایلام در ادامه با اشاره به اینکه ریيس جمهور باید خادم مردم باشد، یادآور شد: منتخب مردم باید برای رفع مشکل بیکاری، ازدواج جوانان و پیشگیری از آسیب های فرهنگی و اجتماعی وقت بگذارد و همواره در قبال ملت احساس مسؤوليت داشته باشد.

حجت الاسلام تقوایی بهبود وضعیت معیشتی مردم را  از دیگر رسالت های ریيس جمهور اصلح برشمرد و گفت: با اصلاح وضعیت اقتصادی مردم رونق تولید و اشتغال هم افزایش خواهد داشت.

وی در پایان با اشاره به اینکه مردم باید با شور و شعور در انتخابات ۲۹ اردیبهشت حضوری مقتدرانه داشته باشند افزود: مردم همیشه در صحنه و بابصیرت ایران اسلامی با حضور گسترده در پای صندوق های رای بار دیگر عظمت و اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان به ویژه استکبار جهانی خواهند کشاند./202/879/ب1

ارسال نظرات