۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۹
کد خبر: ۴۹۷۶۷۳
عضو مجمع نمایندگان حوزه علمیه:

گرایش اصلاح طلبان معتدل به آقای رئیسی در حال افزایش است

حجت الاسلام محمدی‌ایلامی با اشاره به منش اخلاقی حجت الاسلام رئیسی از افزایش گرایش اصلاح طلبان معتدل به ایشان خبر داد.
حجت الاسلام محمدی ایلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام  رحیم محمدی ایلامی،  نماینده طلاب و فضلای استان ایلام در مجمع نمایندگان حوزه علمیه، روز گذشته در اجتماع بزرگ هواداران حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی اظهار داشت: بنده به این نتیجه رسیدم که صلاح کشور و نظام و جوانان بیکار، کارخانه‌های تعطیل، استان‌های محروم در رای دادن به آقای رئیسی است. 

وی در پاسخ به سئوالی مبنی براینکه پرداخت یارانه چگونه انجام می شود، اظهار داشت: اگر در تفریغ بودجه، حساب و کتاب‌ها را به خوبی بررسی کنند و مانع خرج‌های اضافه شوند، حقوق‌های نجومی را قطع کنند، در آمد حاصل از آن ها در بخش یارانه مصرف خواهد شد

حجت الاسلام محمدی‌ایلامی تصریح کد: چرا همش می‌گویید نه، همش از نا امیدی می‌گویید، وعده 100 روزه دادید حالا می‌گویید نگفتم. آقای رئیسی ۴۰ سال است مسؤولیت دارد، یک نقطه ضعف به خیال خودتان پیدا کردید،  شما که چهار سال است سراپا نقطه ضعفید. 

وی تصریح کرد: اگر دولت آقای رئیسی بیاید آرامش در کشور و منطقه بیشتر خواهد شد، ایشان انسان با درایتی است، از همه توان‌های کشور و جوانان چه اصولگرا چه اصلاح طلب استفاده می‌کند واین تشخیص این برادر کوچک تان است که وظیفه داشتم بگویم.

وی گفت: میزان رضایت از دولت فعلی زیاد نیست و جوانان از بیکاری رنج می برند و با وجودی که قرار بر این بود پاسپورت ها در خارج ارزش داشته باشند اما بی ارزش تر شد.  آقایان در طول این مدت بیش از حد به دشمن خوش بین بودند؛ در حالی که در قرآن کریم امده است که به ظالم اعتماد نکن چرا که بدبخت خواهی شد.

حجت الاسلام محمدی ایلامی اظهار کرد: در جایی دیگر در مناظره اعلام می شود که فردی که 200 میلیون جنس وارد کشور کرده مظلوم است پس جوانانی که برای ازدواج منتظر وام 10 میلیونی مصوب خود شما هستند مظلوم نیستند؟ در واقع مناظره ها تشخیص بنده به اینکه فرد اصلح حجت الاسلام رئیسی است را بیشتر کرد.

نماینده اسبق مردم استان ایلام افزود: اصلاح طلبان معتدل گرایش به حجت الاسلام رئیسی دارند و این میزان در حال افزایش است./۸۷۹ /۲۰۲/ص

ارسال نظرات