۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۴۹۷۵۹۵
نماینده ولی فقیه در قزوین:

انتخابات بیعت تازه با اهداف‌ عالی انقلاب است

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی انتخابات را موجب عزت ایران دانست و گفت: انتخابات بیعت تازه با اهداف‌ عالی انقلاب است.
حجت الاسلام عابدینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین ظهر امروز در دومین جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر قزوین که در دفتر امام جمعه قزوین برگزار شد، با اشاره به روشنگری مردم درباره انتخابات، گفت: باید مردم را نسبت به وضعیت جامعه و اقدامات و عملکرد کاندیداهای ریاست جمهوری آگاه کرد تا آنها بتوانند با درایت و هوشیاری انتخابی اصلح و شایسته داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به الگو بودن مسؤولان برای مردم، افزود: در طول تاریخ کسانی که دارای منصب و مقامی در جامعه بوده‌اند همواره مورد احترام و عزت در نزد مردم بوده‌اند و به عنوان الگو قرار گرفته‌اند، از این رو کسانی که در مناصب مهم دولتی منکری را انجام می‌دهند اعتبار خود را در نزد مردم از دست خواهند داد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در ادامه حرکت بر مبنا و چارچوب دین را از وظایف خطیر و مهم دولتمردان دانست و اظهار کرد: مجری قانون وظیفه دارد مطابق دین و ارزش‌های نظام حرکت کند و قانون خداوند متعال را در جامعه اسلامی پیاده کند و زمینه مساعدی را برای ظهور منجی عالم بشریت در جامعه فراهم کند.

وی در ادامه امضای قرارداد ننگین ۲۰۳۰ را از سوی دولتمردان بسیار ننگین و خائنانه دانست و ابراز کرد: اجرای چنین قراردادهایی که تمام مفاد آن با اسلام، نظام و ارزش‌های انقلاب منافات دارد به سود کشور ایران نخواهد بود، این سند در حقیقت بازکننده یک مسیر آسان برای نفوذ و توطئه دشمن است، از این رو این خیانت منکری است که باید در جامعه به شدت برخورد قانونی با آن صورت گیرد.

خطیب جمعه قزوین در ادامه با اشاره به فعالیت‌های انتخاباتی پیرامون کاندیدهای منتخب، تأکید کرد: هر ستادی که به نحوی برای کاندید موردنظر خود تبلیغ می‌کند نباید برای جمع کردن رای بیشتر به تخریب چهره‌های دیگر بپردازد چون انتخابات امری جناحی و حزبی نیست بلکه یک تکلیف شرعی است که باید به آن عمل شود.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی انتخابات را موجب عزت ایران دانست و تصریح کرد: وقتی انتخابات همگانی شود و همه در آن شرکت کنند کشور ایران و نظام جمهوری اسلامی عزت پیدا می‌کنند، در حقیقت انتخابات بیعت تازه با هدف‌های عالی انقلاب است، از این رو برای همه مردم فریضه می‌شود که در این حادثه بزرگ شرکت کنند.

وی در پایان گفت: نباید به دشمنان اجازه دخالت و نفوذ در کشور خودمان را بدهیم چون دشمنان هیچ‌گاه پیشرفت و اقتدار ما را نمی‌خواهند، بلکه می‌خواهند ما را از هر جهت وابسته کنند و عقب نگه دارند، از این رو حضور در انتخابات دشمنان را مأیوس و ناامید خواهد کرد./873/۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات