۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۷
کد خبر: ۴۹۷۵۱۲
امام جمعه موقت کاشان:

حضور پرشور مردم در انتخابات پشتيباني از انقلاب اسلامي است

حجت الاسلام اسلامي تبار گفت: پشتيباني از انقلاب اسلامي همان پشتيباني از ظهور امام زمان(عج) و شركت در انتخابات و انتخاب نماينده اصلح است.
حجت الاسلام محمد رضا اسلامي تبار

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامي تبار جمعه شب بعد از نماز مغرب و عشاء در جلسه تفسير قرآن كه در مسجد آيت الله رضوي كاشاني در خيابان ملامحسن فيض كاشاني برگزار شد، در ادامه تفسير آيات آخر سوره مباركه انسان، با تبريك ميلاد با سعادت امام زمان، گفت: منتظران ظهور حضرت بايد تكليف خود را در رابطه با امام زمان خود بدانند.

وي عدم توجه به تكليف منتظران ظهور حضرت را ياد آور شد و اظهار داشت: منتظران ظهور امام زمان(عج) اگر در زمان غيبت به تكليف خود عمل نكنند و به الزامات خود توجه نداشته باشند، اداي آنها مبني بر منتظران ظهور حضرت در حد و اندازه شعار خواهد بود.

حجت الاسلام اسلامي تبار با اشاره به اينكه منتظران ظهور امام زمان(عج) بايد براي زمينه سازي حضرت كمك كنند، عنوان كرد: كمك به زمينه سازي ظهور امام زمان، كمك به انقلاب اسلامي است، چرا كه انقلاب اسلامي به مديريت امام عصر به پيروزي رسيد تا انقلاب اسلامي زمينه ساز ظهور امام زمان(عج) باشد.

امام جمعه موقت كاشان گفت: بدون شك مجري طرح انقلاب اسلامي امام عصر است، چرا كه انقلاب اسلامي در دوراني به پيروزي رسيد كه همه نا اميد بودند و ظلم و ستم و غرب و شرق بر جهان مسلط بود و در داخل كشور نيز سازمان جهنمي ساواك بر كشور مسلط بود و ترس و وحشت مردم را فرا گرفته بود و هيچكس به ديگري اعتماد نداشت و در حاليكه حق طلبان در گوشه زندانهاي طاغوت زير شكنجه هاي رژيم به شهادت مي رسيدند، ناگهان جرقه از سوی امام زده شد و نور آن تمام خاورميانه را در برگرفت.

به گفته وي، امروز نزديك به چهار دهه است كه دشمن تمام تلاش خود را به كار بسته تا پرچم اسلام و جمهوري اسلامي ايران را به زير بكشد اما تاكنون موفق نشده است.

حجت الاسلام اسلامي تبار يادآور شد: ملت قهرمان ايران اسلامي با دست خالي اما با امدادهاي غيبي بر رژيم پهلوي كه از پشتيباني آمريكا و غرب برخوردار بود پيروز شد و در ادامه 8 سال دفاع مقدس را به پيروزي پشت گذاشت و طي اين مدت توطئه ها و فتنه هاي دشمنان كه با قصد براندازي نظام اسلامي ايران اجرا شد يكي بعد از ديگري خنثي شد و دشمن در تمامي توطئه ها و فتنه ها شكست خورد، از اين رو تمامي اين پيروزي‌ها بيانگر امدادهاي غيبي و حمايت امام زمان از انقلاب اسلامي است.

وي افزود: امام خميني(ره) در برخي از ديدارهاي خصوصي مي فرمايد، يكي از مسؤوليت هاي من فراهم سازي زمينه ظهور امام زمان(عج) است، بنابراين اگر مدعي ظهور هستيم اما كوچكترين اقدامي براي تقويت انقلاب اسلامي نمي كنيم بايد در ادعاي خود مبني بر منتظر ظهور بودن شك كنيم.

حجت الاسلام اسلامي تبار ادامه داد: در رابطه با زمينه سازي ظهور حضرت، هركس مسؤوليت و نام و عنوان بيشتري در كشور و نظام دارد، مسؤوليت بيشتر و سنگين تري هم دارد و بايد تلاش بيشتري داشته باشد و اگر به انقلاب ضربه بزنند، گناه او بيشتر سايرين خواهد بود.   

به گفته وي، امروز ما مسؤوليت داريم تا انقلاب اسلامي و پرچم جمهوري اسلامي ايران را كه پرچم امام زمان(عج) است برافراشته نگه داريم و انقلاب اسلامي كه معجزه قرن و نمونه كوچكي از اين اعجاز بزرگ و حكومت جهاني امام عصر(عج) است را حمايت و پشتيباني كنيم.

امام جمعه موقت كاشان گفت: پشتيباني از انقلاب اسلامي همان پشتيباني از ظهور امام زمان(عج) و شركت در انتخابات و انتخاب نماينده اصلح است و اگر خداي نكرده عملكرد ما سبب تضعيف انقلاب اسلامي شود، ظهور امام زمان نيز محقق نخواهد نشد./۲۰۲/۱۳۰۷/ب۱

ارسال نظرات