۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۴۹۷۴۳۴
امام جمعه آمل:

حمایت از سرمایه گذاری زمینه ساز تحقق اقتصاد مقاومتی و اشتغال می شود

امام جمعه آمل گفت: حمایت از سرمایه گذاری زمینه ساز تحقق اقتصاد مقاومتی و اشتغال می شود که باید به این امر مهم و اساسی توجه شود.
امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی امام جمعه آمل امروز در مراسم جشن میلاد امام زمان(عج) که در مجموعه سیتی سنتر اکسین شمال آمل برگزار شد اظهار داشت: در روز مبارک میلاد زمان(عج) قرار داریم که همراه با رضایت پروردگار متعال و خود این امام بزرگوار است.

حجت الاسلام مرتضوی تصریح کرد: ترویج فرهنگ مهدویت برکات و دستاوردهای ارزنده ای دارد که باید زمینه ساز ظهور این امام همام صورت گیرد.

وی با بیان این که مقام معظم رهبری برای هر سالی شعار خاصی را اعلام می کنند، افزود: سال 96 هم بعنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است که ضرورت دارد تلاش های شایسته ای انجام شود.

حجت الاسلام مرتضوی ادامه داد: نیاز است برنامه ریزی شایسته ای صورت گیرد تا زمینه تحقق شعار سال صورت گیرد که برکات ارزنده ای در آن وجود دارد.

امام جمعه آمل تصریح کرد: حمایت از سرمایه گذاری زمینه ساز تحقق اقتصاد مقاومتی و اشتغال می شود که باید به این امر مهم و اساسی توجه شود.

وی افزود: حمایت های شایسته از سرمایه گذاری سبب می شود تا برای رفع موانع در سر راه اشتغال جوانان گامهای خوبی برداشته شود.

حجت الاسلام مرتضوی با بیان این که توجه ویژه ای باید برای تولید و اشتغال وجود داشته باشد، گفت: جامعه امروز نیازمند توجه و نگاه شایسته ای عرصه اشتغال و تولید است.

امام جمعه آمل ادامه داد: ضرورت دارد قدر سرمایه گذاران را بدانیم که با تلاش و همت خود دستاوردهای بسیاری را برای هر شهر و کشوری به ارمغان می آورند.

وی تصریح کرد: نیاز است تلاش ارزنده ای صورت گیرد تا ثبات قیمت ها را داشته باشیم که راه اندازی مراکز و مجتمع های مختلف می تواند در این امر اثرگذار باشد.

حجت الاسلام مرتضوی ادامه داد: رونق سرمایه گذاری سبب می شود تا در اقتصاد شهر و زندگی مردم نقش بسزایی داشته باشد.

امام جمعه آمل افزود: راه اندازی مرکز اکسین شمال سبب شده است تا هم زمینه ای برای خدمت به مردم و هم اشتغالزایی جوانان باشد که به فال نیک می گیریم و قدردان هستیم.

وی ادامه داد: به برکت مجموعه اکسین نزدیک به هزار شغل در این شهر ایجاد می شود که نگاه ارزشمندی از سوی این مجموعه در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال وجود دارد.

حجت الاسلام مرتضوی بیان داشت: از همه مدیرانی که با عزم ویژه در راستای رفع مشکلات و دغدغه های سرمایه گذاران تلاش می کنند نهایت قدردانی را داریم که این اقدامات سبب توسعه اشتغال و رفع بیکاری جوانان می شود./۲۰۲/۱۳۱۴/ب۱

ارسال نظرات