۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۴۹۷۴۳۳
آیت الله طبرسی:

مردم از وعده های دولت خسته شده اند

امام جمعه ساری با بیان اینکه از وعده‌های بی‌سند خسته شده‌ایم، گفت: در طول این چهار سال دیده‌ایم که به وعده‌ها عمل نشد و برخی افراد گفتند نفت سر سفره می‌آید اما نیامد و حالا زیر وعده‌های خود زده‌اند.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه‌های نماز جمعه ساری با اشاره به میلاد پر خیروبرکت منجی عالم بشریت و اعیاد شعبانیه اظهار داشت: منتظر مهدی موعود (عج) فقط با شعار دادن نیست، منتظر واقعی باید در عمل نیز پیرو واقعی حضرت صاحب الامر باشد.

وی با تاکید بر اینکه مستضعفین وارثین زمین هستند گفت: ظالمان نباید در رأس حاکمیت قرار گیرند تا ظلم آنها تداوم نداشته باشند، اما امروز شاهد این هستیم که آمریکا و هم پیمانانش عامل ظلم در زمین هستند و بر جهان ظلم می‌کنند اما با ظهور امام زمان(عج) ظلم آنها از زمین برچیده می‌شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه ظهور  مستضعفین را در جهان حاکم خواهد کرد، ابراز کرد: بسیاری از افراد جهان با زمین قهر هستند و از راه راست پیروی نمی کنند و از شیطان فرمانبرداری می کنند اما با ظهور حضرت ولی عصر بساط ظلم و جور برچیده میشود.

وی با بیان این سوال که آیا امروز سیاست، کسب و کار، حجاب و عفاف مورد پذیرش امام زمان هست یا نه، خاطر نشان کرد: پاکدامنی، ترک گناه و تقوا بهترین عمل در منتظر بودن ظهور امام زمان(عج) است و امیدواریم در آستانه انتخابات که یک امتحان الهی است سربلند باشیم.

امام جمعه ساری با بیان اینکه شرکت در انتخابات وظیفه آحاد جامعه اسلامی است، افزود: شرکت در انتخابات وظیفه شرعی، ملی، سیاسی، اجتماعی و قانونی همه ملت ایران است که بایستی با یک انتخاب آگاهانه و هدفمند به نتیجه مطلوب رسید.

آیت الله طبرسی با بیان اینکه انتخابات نباید به شکل جناحی و قومی قبیله ای در بیاید، بیان کرد: انقلاب اسلامی برای یکایک مردم ایران است و این انقلاب ربطی به اصولگرا و اصلاح‌طلب ندارد چرا که همه اعم از اصلاح طلب و اصولگرا برای این نظام زحمت کشیده اند.

وی با بیان اینکه  انتخابات موجب انتقال قدرت نرم در جامعه است، افزود: در فتنه 88 دشمنان فتنه گر ایران اسلامی نتواستند این وحدت و همت را در میان مردم ببینند و  سعی داشتند با زر و زور به قدرت برسند که مردم این اجازه را به آنها ندادند.

آیت الله طبرسی با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره پشتیبان انقلاب و سکان دار کشتی انقلاب است، گفت: همه ما وظیفه داریم در انتخابات شرکت کنیم  و به کمک نائب ولی عصر بشتابیم و با حضور حداکثری خود در انتخابات باری دیگر توطئه دشمنان را خنثی کنیم.

وی با بیان اینکه برخی از افراد در مناظره ها در صدد ایجاد تفرقه میان اقوام ایرانی هستند، افزود: کاندیداها نباید ساختارشکنانه سخن بگویند، اما برخی‌ها در مناظرات به‌دنبال تضعیف روابط قومیت‌ها هستند و و نباید برای رای گرفتن به هر راهی متصل شوند چرا که این کار بازی در زمین دشمن است و به امنیت کشور ضربه می زند.

امام جمعه ساری با بیان اینکه انتظار نداریم صحبت‌های مأیوس‌کننده از سوی برخی کاندیدا مطرح شود، ادامه داد: اولویت در مناظرات باید با اقتصاد و معیشت مردم باشد و بنده از وضع بیکاری جوانان خجالت می‌کشم، نباید طوری باشد که بازهم عده ای فقط وعده دهند، در طول این چهار سال دیده‌ایم که به وعده‌ها عمل نشد و برخی افراد گفتند نفت سر سفره می‌آید اما نیامد و حالا زیر وعده‌های خود زده‌اند و خودشان حرف های خودشان را قبول ندارند.

آیت الله طبرسی در بخش پایانی سخنان خود با انتقاد از امضای سند 2030 از سوی دولت، اظهار داشت: می‌گویند این سند الزام‌آور نیست اما قرارداد 2030 را با فشار و تهدید برای ایران اسلامی اجبار می‌کنند، دشمنان به‌دنبال از بین بردن ارزش‌های دینی و مذهبی هستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه کشور ما یک ملت ایرانی اسلامی است، خاطر نشان کرد: دشمنان با القای سند 2030 اصل مبانی دینی را نشانه گرفته‌اند و قبول همجنس‌بازی در سند 2030 شرم‌آور است./۲۰۲/۹۵۰/ب۱

ارسال نظرات