۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۴۹۷۲۱۲
حجت الاسلام روستا آزاد خبر داد؛

حمایت دفتر تبلیغات از ایده ها و طرح های تبلیغی طلاب

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به ضرورت حضور طلاب در عرصه تبلیغ نوین گفت: استفاده از ظرافت های هنری در تبلیغ می تواند به رشد و تأثیر گذاری تبلیغ مؤثر باشد.
روستا آزاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سعید روستا آزاد، پیش از ظهر امروز در اختتامیه دومین جشنواره تبلیغ نوین جنات که در سالن همایش های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی قم برگزار شد، با تبریک میلاد امام زمان(عج) ابراز داشت: افتخار و آرزوی همه ما این است که از سربازان آن حضرت باشیم و دولت آن حضرت را درک کنیم و رفتار ما مورد رضایت ایشان باشد.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به امتیازات این جشنواره ابراز داشت: حضور در همایش از فرایند فعالیت تبلیغی مبلغان عرصه های نوین تبلیغی محسوب می شود و همانطور که قبل از جشنواره نسبت به دریافت طرح ها و تعمیم و تکمیل و توسعه فعالیت ها ما تلاش هایی شده است مسیر تبلیغ نوین را به صورت جدی تر پیگیری کنیم.

وی با اشاره به این که فعالیت های تبلیغ نوین در عرصه های مختلف با تأکید بر رویکردهای تبلیغی و دینی است، گفت: آنچه توقع داریم این است که بتوانیم از ظرافت های هنری در انتقال معارف دینی استفاده کنیم.

حجت الاسلام روستا آزاد با بیان این که برخی گمان می کنند که فضای مجازی عرصه تبلیغ و فضای خوبی برای طلاب نمی تواند باشد، گفت: تذکر دادن به معنی یادآوری فطرت انسان ها است و تذکر می تواند از طریق پیام های غیر مستقیم باشد و عرصه تبلیغ نوین محل مناسبی برای تذکر و التفات مردم به فطرت شان است.

وی افزود: موضوع دیگر تأکید بر فعالیت جمعی و گروهی است و ما تأکید داریم که فعالیت ها در قالب جمع و گروه باشد زیرا خدای متعال هم خیرات و برکاتی را در قالب کار گروهی عطا می کند که در کار فردی نیست و با توجه به تجربه ای که داشته ایم کارهای گروهی تبلیغی از کیفیت بالاتری برخوردار بوده است.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با بیان این که سیاست های حمایتی دفتر تبلیغات در عرصه تبلیغ نوین از سیاست های قطعی است، خاطرنشان کرد: دفتر تبلیغات از طرح ها و ایده های جدید طلاب حمایت خواهد کرد و در همین راستا با پیگیری متعدد همکاران ما مجموعه هایی مانند افق و اوج قراردادهای مختلفی را با طلاب فعال تبلیغی بسته اند و ما فکر می کنیم ظرفیت و توانمندی های مبلغان بسیار بالا است./843/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات