۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۴۹۷۱۸۸
امام جمعه بهبهان:

مسؤول متمول قشر کارگر را درک نمی کند

امام جمعه بهبهان گفت: درک کارگر باید احساس شود و اشرافی گری کارساز نبوده و حلال مشکلات کشور نیست بلکه چشیدگان فقر و بیکاری تنها قادر به درک کارگر خواهند بود.
کارگر

حجت الاسلام سید قدرت الله ناصری، امام جمعه بهبهان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به آیه «و لقد کان لکم فی رسول الله اسوه حسنه» ابراز داشت: حضرت ختمی مرتبت(ص) می فرمودند که حقوق کارگر پیش از خشک شدن عرق بدن پرداخت شود و در صورت رعایت چنین دستوری مشکل و گرفتاری برای کارگران پیش نخواهد آمد.

امام جمعه بهبهان با بیان اینکه صنعت و چرخ اقتصادی کشور بر دوش کارگران می چرخد، افزود: نبود شوق و امید کارگران در چرخش چرخ های اقتصادی خلل ایجاد می کند حال آنکه شوق و امیداوری در جامعه با تقدیر و ارج نهادن به کارگزاران نمایان می شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی بهبهان تشکر و قدردانی عملی و نه شعاری از قشر کارگر را خواستار و اظهار کرد: پرداخت به موقع حقوق باید صورت گیرد حال آنکه در قضیه جان باختن تعدادی از کارگران در معدن زغال سنگ، کارفرما 18 ماه است که حقوق ها را پرداخت نکرد.

حجت الاسلام ناصری دل سردی و ناامیدی کارگر به آینده را سبب ایجاد اختلال در اقتصاد کشور بیان داشت و گفت: با تولید و اشتغال کارگر، اقتصاد کشور حرکت و اقتصاد مقاومی تحقق می یابد و امام بزرگوار، خداوند را نیز کارگر معرفی کرد؛ زیرا که خواسته ها و فعلیت را به سرانجام می رساند.

وی با اشاره به اینکه مسؤولان دولتی نباید اهل سرمایه باشند، افزود: عدم اشتغال مسؤولان در مباحث اقتصادی آنها را توانا خواهد ساخت تا حقوق کارگران را مطالبه کنند و در غیر این صورت در مقابل کارگر خواهند ایستاد.

امام جمعه بهبهان دوری از مسؤولان کشوری از اشرافی گری و رفاه زدگی را خواستار و عنوان داشت: درک کارگر باید احساس شود و اشرافی گری کارساز نبوده و حلال مشکلات کشور نیست بلکه چشیدگان فقر و بیکاری تنها قادر به درک کارگر خواهند بود./302/9456/ب1

ارسال نظرات