۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۴۹۷۱۸۱
آیت الله نعیم آبادی:

انتخابات مظهر قدرت مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی است

آیت الله نعیم آبادی گفت: انتخابات مظهر قدرت مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و روحانیان موظفند با تبیین راه‌های صحیح انتخاب اصلح مردم را در این مسیر خطیر هدایت کنند.
آیت الله نعیم آبادی آیت الله نعیم آبادی مجمع علما دامغان مجمع علما دامغان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان امروز در مجمع علمای شهرستان دامغان به میزبانی حوزه علمیه امام صادق(ع) با اشاره به دو انتخابات مهم پیش روی ملت بزرگ ایران اظهار داشت: مهمترین کاری که امام راحل و انقلاب انجام دادند گرفتن قدرت از دست شاه و اطرافیانش و سپردن آن به دست ملت آگاه ایران بود، در نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم هستند که با رأی خود سرنوشت کشور را برای سال‌های پیش رو رقم می‌زنند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان خاطرنشان کرد: شرکت در انتخابات اصل اول و مهمترین قدم است، اگر کسی را برگزینیم که مشکلات جامعه را نبیند یا برنامه‌ای برای حل مشکلات مردم نداشته باشد خود مقصر هستیم؛ باید دقت کنیم نمایندگان خود در مجلس و شورای شهر را از روی تمایلات نفسانی و احساس انتخاب نکنیم آنگاه حق نداریم نسبت به خرابی‌ها اعتراضی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه بین کاغذ انداختن به صندوق با رأی دادن تفاوت بسیار است، تصریح کرد: باید بررسی کنیم و سپس کاندیدا یا کاندیداهای مد نظر خود را انتخاب کنیم، باید در تعیین سرنوشت خود و کشور بسیار دقیق و موشکافانه عمل کنیم، البته شرکت در انتخابات مهمترین اصل است و رأی ندادن آب به آسیاب دشمنان ریختن است.

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه ما ائمه جمعه در ایام تبلیغات از فرد خاصی حمایت علنی نمی‌کنیم، اما روحانیان موظفند با تبیین راه‌های صحیح انتخاب اصلح مردم را در این مسیر خطیر هدایت کنند، اضافه کرد: مبلغان و روحانیان اصل حضور در انتخابات را تبلیغ کنند، حضور تکلیفی است واجب و لازم که حتی اگر رهبر فرزانه انقلاب نیز فرمان نمی‌دادند باز هم حضور پای صندوق‌های رأی عقلا واجب است.

آیت الله نعیم آبادی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک نیمه شعبان و ولادت باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) اظهار داشت: امام زمان(عج) هیچ‌گاه هدایت جامعه اسلامی را رها نمی کنند، همواره بر افکار و اعمال ما نظارت می کنند و مدیریت آن حضرت همچون خورشید پشت ابر در غیبت اما پربرکت است./202/977/ب1

ارسال نظرات