۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۴۹۶۹۸۵

سند ۲۰۳۰ در بوته نقد

نشست نقد و بررسی سند ۲۰۳۰ در پنجمین نشست «روز روشنایی» در فرهنگسرای گلستان تهران برگزار می‌شود.
 نشست موضوعی «روز روشنایی»

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از فرهنگسرای گلستان، رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر خود با فرهنگیان کشور فرمودند: «سند ۲۰۳۰ سازمان ملل و یونسکو، این سند و امثال آن، مواردی نیستند که جمهوری اسلامی ایران تسلیم آنها شود، و امضای این سند و اجرای بی سر و صدای آن قطعاً مجاز نیست و به دستگاههای مسئول نیز اعلام شده است. به چه مناسبت یک مجموعه به اصطلاح بین المللی که تحت نفوذ قدرتهای بزرگ نیز قرار دارد، به خود حق می دهد که برای ملتهایی با تاریخ و فرهنگ و تمدن گوناگون، تکلیف معین کند. اصل این کار غلط است، اگر چنانچه با اصل کار نمی‌توانید مخالفت کنید، صراحتاً اعلام کنید که جمهوری اسلامی ایران در زمینه آموزش و پرورش، دارای اسناد بالادستی است و احتیاجی به این سند ندارد».

پیرو سخنان ارزشمند رهبر فرهیخته انقلاب اسلامی فرهنگسرای گلستان درنظر دارد در ادامه سلسله جلسات خود نشستی را پیرامون بررسی سند 2030 با حضور دکتر سیدحسین علوی پژوهشگر و مدیرمسئول خبرگزاری بسیج و دکتر نفیسه فیاض بخش استاد دانشگاه و پژوهشگر پنج شنبه 21 اردیبهشت ماه ساعت 8 برگزار کند.

علاوه بر این طبق روال هر هفته در هفتاد و دومین برنامه نغمه عشاق «در کوی نیکنامان» این هفته فرهنگسرای گلستان از خانواده گرانقدر اولین شهید مدافع حرم خانواده شهید حسین معز غلامی تجلیل می کند.

گفتنی است پیش از این نشست روز روشنایی با عناوین «واجب فراموش شده»، «اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی»، «نقش زنان در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی»، «رونمایی از کتاب منظومه فکری حضرت امام (ره)» برگزار شده است و بیش از 248 خانواده شهید در برنامه نغمه عشاق مورد تجلیل قرار گرفته اند.

علاقةمندان برای شرکت در این برنامه می توانند هر هفته پنج شنبه ها ساعت 7:30به نشانی فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، فرهنگسرای گلستان مراجعه کنند. و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 77815173 تماس بگیرند./998/د۱۰۱/س

ارسال نظرات