۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۰
کد خبر: ۴۹۶۸۶۴
همزمان با روز جوان؛

خبرنگار خبرگزاری رسا، خبرنگار برتر و جوان استان مرکزی شد

همزمان با روز جوان رضا صفائی نسب سرپرست خبرگزاری رسا در استان مرکزی به عنوان خبرنگار برتر و جوان استان مرکزی معرفی و تقدیر شد.
 رضا صفائی نسب خبرنگار برتر و جوان استان مرکزی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، جوانان در ایران اسلامی نماد امید و پویایی محسوب می شوند و به خوبی می توانند در عرصه های گوناگون نقش آفرینی کنند.

 جوانان در عرصه رسانه می توانند با قلم و آثار پسندیده خود نقشه های شوم دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نقش بر آب کنند.

شامگاه سه شنبه شهرستان اراک میزبان جوانان انقلابی بود که در کارنامه خود فعالیت های قابل تحسینی برای این مرز و بوم، رقم زده بودند.

در این راستا همزمان با روز جوان رضا صفائی نسب سرپرست خبرگزاری رسا در استان مرکزی به سبب فعالیت های انقلابی و خبری از سوی معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره ورزش و جوانان استان مرکزی  به عنوان خبرنگار برتر و جوان استان مرکزی معرفی و تقدیر شد.

گفتنی است رضا صفائی نسب در کارنامه خبری خود سال گذشته به عنوان خبرنگار نخبه و جوان استان مرکزی معرفی و تجلیل شد.

این جوان فعال در سال 1394 نیز به عنوان فعال ترین خبرنگار معرفی و همچنین وی در جشنواره های گوناگون خبری توانسته است حائز کسب مقام شود.

شایان ذکر است، در جمهوری اسلامی ایران ۱۱ شعبان تقویم هجری قمری، روز میلاد علی‌اکبر فرزند حسین بن علی (سومین امام شیعیان) که در کربلا کشته شد، بعنوان روز جوان در نظر گرفته شده‌است./202/842/ب1

ارسال نظرات