۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۴۹۶۶۴۷
به مناسبت نیمه شعبان؛

اجتماع بزرگ منتظران در زنجان برگزار می شود

به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت امام عصر(عج) و نیمه شعبان، اجتماع بزرگ منتظران به همت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده زنجان برگزار می شود.
شب نیمه شعبان

حجت الاسلام حسن رضا محمدی، رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، با اشاره به برگزاری مراسم گرامیداشت شب و روز نیمه شعبان، اظهار داشت: اجتماع عظیم منتظران همزمان با روز نیمه شعبان در بقعه متبرکه این شهرستان برگزار می شود.

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به اجتماع بزرگ منتظران همزمان با روز نیمه شعبان و دیگر مراسمات پاسداشت این ایام، تصریح کرد: به مناسبت ایام نیمه شعبان، جشن میلاد امام زمان(عج)، مراسم احیای شب نیمه شعبان و قرائت دعای کمیل در بقاع متبرکه شهرستان خدابنده برگزار می شود.

وی در ادامه با اشاره به برپایی نمایشگاه های موضوعی در حاشیه این جشن ها در صحن امامزادگان خدابنده، تأکید کرد: برپایی خیمه های معرفت در بقاع متبرکه از دیگر برنامه های ایام نیمه شعبان بوده و البته ویژه برنامه هایی به مناسبت این روزها در بقاع متبرکه امامزاده قیدار النبی(ع) و امامزاده سید ابراهیم(ع) سجاس برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام محمدی در ادامه با اشاره به ریزبرنامه های جشن بزرگ نیمه شعبان، گفت: ایجاد فضای معنوی در سطح بقاع متبرکه با پخش ادعیه ویژه امام زمان(عج)، آذین بندی، مولودی خوانی، مدیحه سرایی، سخنرانی، قرائت دعای ندبه، احیای شب نیمه شعبان، برگزاری مسابقات نقاشی برای کودکان، برپایی ایستگاه های صلواتی، سرود و تواشیح از برنامه های ایام نیمه شعبان است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده در پایان با اشاره به برپایی غرفه های ویژه کودک و نوجوان با موضوع مهدویت و امام زمان(عج) طی ایام نیمه شعبان، خاطرنشان کرد: برپایی حلقه های معرفتی و هم اندیشی دینی و مسابقه نقاشی با موضوع مهدویت در آستان امامزاده محمد و علی(ع) و برپایی غرفه مسابقه نقاشی برای کودکان در امامزاده جعفر(ع) با موضوع آخرین امام از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده در این ایام است./949/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات