۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۱
کد خبر: ۴۹۶۶۰۳
آیت الله کعبی:

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی برای مبارزه با فقر و فساد وارد عرصه انتخابات شد

نماینده مردم خوزستان در خبرگان با بیان این که حجت الاسلام والمسلمین رئیسی بنا به خواست بزرگان و مردم وارد عرصه انتخابات شدند، گفت: آقای رئیسی برای مبارزه با فقر، فساد، و تبعیض وارد شد.
آیت الله عباس کعبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله عباس کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، عصر امروز در جریان دیدار حجت ‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی با سران عشایر خوزستان، با بیان اینکه حجت الاسلام والمسلمین رئیسی بنا به خواست بزرگان و مردم وارد عرصه انتخابات شدند، خاطرنشان کرد: آقای رئیسی برای مبارزه با فقر، فساد، و تبعیض وارد شد و در این میان مطالبات مردم خوزستان را به همراهی بزرگان استان منتقل کردیم و قول مساعدت را گرفته ایم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مردم خوزستان همواره آمادگی خود را در دفاع از حریم ولایت و انقلاب اسلامی نشان داده اند، گفت: به لطف الهی مردم خوزستان با همه قومیت ها و طوایف از سید محرومان حمایت خواهند کرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه باید مشکلات و مطالبات مردم خوزستان از قبیل بیکاری، احیای آب کارون، محیط زیست، تحقیر و تبعیض برطرف شوند، افزود: مردم خوزستان از شعارهای تبلیغاتی خسته و اقدام و عمل را می خواهند.

آیت الله کعبی با اشاره به اینکه مشکل بی آبی،فساد، رکود و تبعیض باید بر طرف شود، اظهار داشت: در خوزستان دوگانگی نفت و فقر قابل پذیرش نیست و ان شاالله حق خوزستانی ها از میدان نفتی آزادگان که بزرگترین میدان نفتی است، با حضور سید محرومان گرفته شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه در دولت کار و کرامت حجت‌ الاسلام والمسلمین رئیسی، فقر و نفت با هم جمع نمی شود، عنوان داشت: مردم انتظار پایان بخشی و خط بطلان کشیدن بر محرومیت ها و بیکاری را دارند./9456/پ۲۰۲/ج۱

ارسال نظرات