۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۱
کد خبر: ۴۹۶۵۹۱

مراسم گرامیداشت شهدای رسانه مقاومت در لبنان برگزار شد

مراسم گرامیداشت شهدای رسانه مقاومت و همبستگی با زندانیان فلسطینی در لبنان برگزار شد.
سید علی عبداللطیف فضل الله از روحانیان لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، مراسم گرامیداشت شهدای رسانه مقاومت لبنان و فلسطین و همچنین همبستگی با اعتصاب غذای زندانیان فلسطینی در زندان های صهیونیستی از سوی تجمع الفکر العاملی لبنان برگزار شد.

حجت الاسلام سید علی عبداللطیف فضل الله رییس این تجمع در این مراسم گفت: مقابله با پروژه تکفیری ـ صهیونیستی در لبنان و سوریه و فلسطین و حمایت از مقاومت و مساله فلسطین که امام موسی صدر همواره بر لزوم توجه به آن تأکید کرده و حضرت آیت الله سید محمد حسین فضل الله مرجع فقید به آن توجه ویژه ای داشت، ضروری به شمار می آید.

وی افزود: علمای لبنان باید یک روز از ماه مبارک شعبان را با هدف همبستگی با انتفاضه آزادی طلبانه و انقلاب معده های خالی زندانیان فلسطینی روزه بگیرند.

نزیه منصور نماینده سابق پارلمان لبنان نیز از سند سیاسی جدید حماس به شدت انتقاد کرد و اظهار داشت: برخی از گروه های فلسطینی که به آنها امید داشتیم، مرزهای 1967 را به رسمیت شناخته و متاسفانه قطر را به عنوان مرکز مساله فلسطین قرار داده اند.

وی ادامه داد: ما در سوریه در برابر دو پروژه محور مقاومت و محور وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار داریم. هدف همه تحولات منطقه نیز تأسیس جهان جدید است./980/ب903/د

ارسال نظرات