۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۴۹۶۵۲۶
در دیدار با آیت الله علوی گرگانی؛

فعالیت های گروه تبلیغی بین المللی نصیران هدایت تشریح شد

حجت الاسلام نقدی با بیان این که در زمینه تبلیغ بین الملل کاستی هایی وجود دارد، گفت: گروه تبلیغی نصیران هدایت با هدف بهبود خلأهای موجود در تبلیغ بین الملل و براساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب تشکیل شده است.
تبلیغ

به گزارش خبرنگار خبرگزای رسا، اعضای گروه تبلیغی فرهنگی بین المللی نصیران هدایت پیش از ظهر امروز با حضور در دفتر حضرت آیت الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی با وی دیدار و گفت وگو کردند.

حجت الاسلام محمدرضا نقدی مدیر گروه تبلیغی نصیران هدایت در ابتدای این دیدار به ارائه گزارشی از عملکرد این گروه تبلیغی در عرصه بین الملل پرداخت و گفت: ملبغان بین المللی گروه تبلیغی نصیران هدایت در کشورهای مختلفی از جمله برزیل، آفریقا و آمریکای جنوبی در حال فعالیت هستند.

وی هدف از تشکیل این گروه را احساس ضعف هایی در سازمان های اعزام کننده مبلغ در عرصه بین الملل عنوان کرد و ادامه داد: با وجود سازمان ها و مراکز مختلف در عرصه تبلیغ، مشکلات مختلفی در این زمینه همچنان وجود دارد.

مدیر گروه تبلیغی نصیران هدایت اظهار داشت: این گروه تبلیغی بر اساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب ساماندهی و تشکیل شده است و سعی دارد خلأ های موجود در عرصه تبلیغی بین الملل را بهبود بخشد؛ این گروه به عنوان ستاد مردمی مشارکت در تبلیغات بین المللی اسلام مطرح است.

حجت الاسلام نقدی خاطرنشان کرد: گروه تبلیغی نصیران هدایت در سه محور مالی، علمی و مهارتی فعالیت می کند؛ اعزام مبلغ، توزیع و نشر کتب اسلامی و اجرای طرح هایی مثل سفره هدایت از جمله فعالیت های این گروه است.

وی به تشریح طرح سفره هدایت پرداخت و گفت: سفره هدایت بر اساس همان نذری هایی که در ایران مرسوم است طراحی شده و در عرصه بین الملل سعی دارد به این شیوه زمینه ای برای تبلیغ دین مبین اسلام ایجاد کند.

مدیر گروه تبلیغی نصیران هدایت بیان داشت: استفاده از فضای مجازی و تربیت طلاب زبان دان در این زمینه، فعالیت در زمینه های کامپیوتری و سیر تبدیل احادیث شیعه به پوستر، تولید برنامه های کوتاه یک دقیقه ای به زبان های مختلف از جمله فعالیت های در حال اجرا است که می تواند زمینه ای برای جذب مخاطب بین المللی باشد.

حجت الاسلام نقدی در پایان تصریح کرد: فعالیت دیگر گروه تبلیغی نصیران هدایت ترغیب، جذب و پرورش مبلغان بین المللی است؛ این مبلغان به سازمان ها و مراکز تبلیغی که در عرصه بین الملل در حال فعالیت هستند معرفی و ملحق می شوند./840/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات