۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۴۹۶۴۶۳
امضای خاموش علیه نسل آینده؛

دولت بیدار شود؛ یونسکو نماینده قدرت‌های سلطه‌گر است

حجت‌الاسلام غلامی با بی ارزش خواندن امضای سند آموزشی ۲۰۳۰ گفت: انقلاب اسلامی آمد تا بساط سلطه و سلطه گری جمع شود.
غلامی

حجت‌الاسلام رضا غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به موضع‌گیری رهبر معظم انقلاب نسبت به امضای پنهانی سند آموزشی 2030 گفت: حقیقتا خوشحال شدم که ایشان صراحتا و قاطعانه جلوی اجرای این سند را گرفتند؛ همه باید بدانند آن عنصری که همواره در طول تاریخ بعد از انقلاب، از استقلال و حریت ملت ایران پاسداری کرده و به موقع در برابر طرح های سلطه گرایانه ایستاده است، ولی فقیه است و تا مردم ایران از این نعمت الهی برخوردارند،در برابر اقدامات سلطه گرایانه خواهند ایستاد.

چرا برخی مسؤولان در شورای عالی غافلند؟

رییس شورای سیاست گذاری کنگره بین المللی علوم انسانیِ اسلامی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند «شورای عالی انقلاب فرهنگی کوتاهی کرده است»، اظهار داشت: مدت‌هاست با کسانی به عنوان عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی مواجه هستیم که ساکت و بی تفاوتند و حضور و عدم حضورشان در جلسات علی السویه است.

حجت‌الاسلام غلامی با بیان اینکه یونسکو این سند را به نمایندگی از قدرت‌های سلطه‌گر غربی، در جهت یکدست‌سازی جهان تولید کرده است، عنوان کرد: چند ماه پیش در سخنرانی ای که در مدرسه فیضیه داشتم نسبت به تصویب تقریباً مخفیانه این سند در دولت یازدهم و سپردن اجرای آن به کمیته ای با محوریت وزارت آموزش و پرورش هشدار دادم.

وی افزود: متأسفانه بعضی از اینها در کسوت روحانی هم هستند؛ خب، جا دارد کمی از مثال شهید مدرس یاد بگیرند؛ چطور می‌شود که ماه‌هاست از تصویب چنین سندی باخبر هستید؛ اما یک کلمه در شورای عالی انقلاب فرهنگی اعتراض نکردید؟

امضای در خفا هیچ ارزشی ندارد

رئیس مرکز پژوهش های علوم انسانی اسلامی صدرا با تأکید بر اینکه  2030 و امثال آن، در ایران اسلامی جایگاهی ندارد، تصریح کرد: امضای مسؤولانی هم که بدون اجازه مجلس این سند را تأیید کرده اند ارزشی ندارد؛ انقلاب اسلامی آمد تا بساط سلطه و سلطه گری جمع شود تا به قول امام راحل، رکوع و سجود در برابر غرب و فرهنگ غربی نباشد.

وی اضافه کرد: روشن است که در جمهوری اسلامی کسی مخالف تعامل با مجامع بین المللی نیست؛ البته این مجامع بیش از آنکه به ملت ها وابسته باشند و مطالبات ملت‌ها را عادلانه تعقیب کنند، دنبال تأمین منافع غربی‌ها هستند؛ در گذشته روش غربی‌ها حمله به کشورها و تسخیر فیزیکی بود، الان روش آنها به خدمت گرفتن افراد استحاله شده یا ساده لوح برای اجرای نرم منویاتشان در کشورها است.

حجت‌الاسلام  غلامی در پایان یادآور شد: چنانچه رهبر معظم انقلاب فرمودند، ما امروز به برکت اسلام عزیز، بهترین و مترقی ترین اسناد بالادستی را در عرصه آموزش و پرورش و غیره داریم؛ اگر مسؤولی هنری دارد، برود همین سندها که متأسفانه اجرای آنها با تعلل روبه‌رو شده است را محقق کند./841/ت۳۰۲/س

ارسال نظرات