۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۴۹۶۴۶۲
امام جمعه اردبیل:

امنیت و مشارکت مردم مهم ترین اصل در انتخابات است

امام جمعه اردبیل امنیت و مشارکت مردم را مهم ترین اصل در انتخابات دانست و گفت: هر چه مشارکت ملی در این رویداد حساس و سرنوشت‌ساز بیشتر باشد، نشانه عظمت و قانونمندی کشور است.
امام جمعه اردبیل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل با گرامیداشت هفته معلم، خاطرنشان کرد: با توجه به نقش تربیتی معلمان، تکریم معلم، تکریم یک ملت است و آموزش و پرورش محل جولان سیاستمداران نیست و نباید اربابان قدرت وارد این دستگاه ارزشمند تعلیم و تربیت شوند.

وی افزود: فرزندان مردم، امانت بزرگی هستند و باید تربیت آنها که آینده جامعه را خواهند ساخت به انسان‌های عالم و بزرگ سپرده شود و در این زمینه مسؤولان و متولیان امر اهتمام جدی داشته باشند چرا که تربت نسلی سالم و صالح در گرو معلمانی دلسوز و متعهد است.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل با تبریک فرارسیدن هفته سربازان گمنام، بیان داشت: تلاشگران دستگاه اطلاعاتی برای حفظ امنیت کشور زحمات فراوانی متحمل می‌شوند و باید دین خود را به این عزیزان ادا کنیم.

وی با اشاره به فضیلت ماه مبارک رمضان نیز اظهار کرد: این ماه بهترین فرصت برای انس با قرآن بوده که ضروری است مردم استقبال شایسته‌ای از ماه میهمانی خدا داشته باشند و نیز جشن رمضان باید باشکوه‌ترین و بهترین جشن ما باشد.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل انتخابات 29 اردیبهشت را امتحانی بزرگ برای مردم برشمرد و افزود: برگزاری سالم  انتخابات تأکید مقام معظم رهبری است و همه در تحقق آن نقش داریم و باید به بهترین نحو به این وظیفه و رسالت عمل کنیم.

آیت‌الله عاملی تصریح کرد: امنیت و مشارکت مردم مهم ترین اصل‌ها در انتخابات است و هر چه مشارکت ملی در این رویداد حساس و سرنوشت‌ساز بیشتر باشد، نشانه عظمت و قانونمندی کشور است.

امام جمعه اردبیل با اشاره به همایش نقش صفویه در اسلام، گفت: همایش بین‌المللی نقش صفویه در تقویت مکتب اهل بیت(ع) و احیای هویت اسلامی و ایرانی براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال در استان اردبیل برگزار می‌شود./937/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات