۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۴۹۶۴۵۴
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

علم تهی از طهارت نفس،‌ ابلیسی است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امام خمینی(ره) علم شهید مطهری را همراه با طهارت نفس می دانند و علمی که همراه با طهارت نفس نباشد مانند علم ابلیس است.
حجت الاسلام والمسلمین عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار جمعی از بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با اشاره به تبریک ولادت حضرت علی اکبر(ع)، اظهار داشت: حضرت علی اکبر(ع) یک شخصی با مقام بسیار والایی بودند، بسیاری از افرادی بودند که چنین شرایط ویژه ای داشتند ولی آن را ضایع کردند.

وی با بیان اینکه کسانی که از مسائل مختلف می ترسند ایمان ندارند زیرا در ظلماتی هستند که نمی دانند هدفشان چیست، گفت: ترس در مکان و زمان های سرنوشت ساز و مبهم خود را نشان می دهد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه آنچه که شهید مطهری را از سایر دانشمندان جدا ساخته این بوده که به تنهایی پای احقاق حق بود، افزود: باید ابتدا حقانیت حق مشخص شود و سپس پای آن ایستادگی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: امام خمینی(ره) علم شهید مطهری را همراه با طهارت نفس می دانند، علمی که همراه با طهارت نفس نباشد مانند علم ابلیس است.

وی ادامه داد: بسیاری از عوامل نفوذی در کشور سعی دارند طوری جامعه را به پیش ببرند که بر اساس شعار و تحرکات ذهنی سرنوشت تعیین می کنند و این در واقع نقطه مقابل ارزش های انقلابی است.

حجت‌الاسلام احمد اشراقی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیرجند نیز در این دیدار با اشاره به هفته عقیدتی سیاسی، افزود: برگزاری جلسات اخلاق، برگزاری کلاس های حفظ قرآن، برگزاری دوره آموزش تشکیل خانواده، برگزاری دوره های تربیت آموزش یار قرآن و اعزام بسیجیان، سربازان و مدیران سپاه برای دوره تربیت و تعالی در مشهد، قم و بیرجند از جمله برنامه هایی است که در طول سال انجام می شود./202/880/ب1

ارسال نظرات