۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۴۹۶۴۴۷
مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان:

رییس جمهور باید در تمام امور از ولایت فقیه تبعیت کند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اهمیت ولایت پذیری و پیروی از ولایت فقیه، گفت: شخص ریاست جمهوری و همه آحاد مردم باید همگام با رهبری و در راستای اعتلای ارزش های اسلامی و انقلاب، قدم بردارند.
حجت الاسلام صفی یاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام مسعود صفی یاری، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان امروز در همایش حکمت مطهر، با اشاره به کمالات و شایستگی های بسیج، گفت: بسیج نمونه بارز بصیرت و ولایتمداری است.

وی در ادامه با اشاره به لزوم انتخاب فرد اصلح در انتخابات پیش رو، اظهار داشت: کسی که وارد عرصه خدمتگزاری در کشور ایران اسلامی می‌شود، چه در عرصه مدیریت دستگاه ها و چه در ریاست جمهوری که شخص دوم مملکت است باید تابع و حامی عملی ولایت فقیه و خدمتگزار صادق نظام اسلامی باشد.

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به اهمیت ولایت پذیری و پیروی از ولایت فقیه، افزود: شخص ریاست جمهوری و همه آحاد مردم نباید از رهبری جلوتر بوده و یا عقب بمانند، بلکه همگام با رهبری در راستای اعتلای ارزش های اسلامی و انقلاب، قدم بردارند.

حجت الاسلام صفی یاری در ادامه با بیان این که در انتخابات پیش رو باید با حضور حداکثری به دشمنان بار دیگر ثابت کنیم که پشت نظام و ولایت فقیه هستیم، گفت: ضمن حضور حداکثری در پای صندوق های رأی با انتخاب فرد اصلح،  کسی را منتخب ریاست جمهوری کنیم که شجاع و نترس بوده و مرعوب قدرت پوشالی دشمن نشود و ترس خود را به حساب مردم ننویسد چرا که این ملت غیور و با بصیرت ایران اسلامی هستند که پشت ولایت فقیه بوده و در برابر دشمنان و استکبار مقاومت و ایستادگی کردند.

وی در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره شاخصه های فرد اصلح، اظهار داشت: کسی را برای رسیدگی به امور کشور انتخاب کنید که بصیر، انقلابی و ولایتمدار بوده و در چارچوب سبک زندگی خود ضمن اینکه ملازم اهل بیت (ع) است؛ دنباله رو اهداف امام راحل و انقلاب اسلامی نیز باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در پایان خاطر نشان کرد: بدانید دشمن از آمدن چه کسی خوشحال و با انتخاب چه کسی ناراحت و خشمگین می‌شود؛ دشمنان ایران اسلامی دوست دارند کسانی که با اهداف آنها مسیر حرکت و مدیریت را می پیماید، به صحنه بیاید تا بتوانند به راحتی دام ها و نقشه های خود را علیه این مملکت پهن و اجرایی کنند، اما ملت ایران نباید این اجازه را به آنها بدهند، چرا که این امنیت و اقتدار کنونی به آسانی به دست نیامده است. /۹۴۹/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات