۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۴۹۶۴۴۵
نظرآزاد؛

نظر شما در مورد پاکدستی مسؤولان چیست؟

شاید بیشتر مردم نپذیرند که مقامات نسبت به آن‌ها، مزایا و برتری خاصی داشته باشند، شما درباره پاکدستی و ساده زیستی مسؤولان چه نظری دارید؟ این گزارش با دیدگاه‌های شما کامل می‌شود.
پاکدستی و ساده زیستی مسوولان

به گزارش سرویس مخاطبین خبرگزاری رسا، پاکدستی و ساده زیستی موضوعی است که این بار جوابش را از مخاطبان خبرگزاری رسا خواهیم پرسید در این مقام درصددیم تا نظرات مخاطبان و کاربران گرامی خبرگزاری رسا را در این موضوع منتشر کنیم.

ساده زیستی و مراقبت از بیت المال چه اهمیتی دارد؟ مسؤولان رده بالای نظام اسلامی باید چه برنامه هایی برای حفظ و حراست از اموال بیت المال داشته باشد؟ رییس جمهور آینده چگونه باید از بروز و ظهور فساد مالی جلوگیری کند؟ نظر شما در مورد وعده یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری مبنی بر ارائه لیست اموال و دارایی های کاندیداها چیست؟

شما می توانید از طریق شماره 09192950818 درتلگرام یا در پایین این خبر در بخش نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با اسم واقعی یا مجازی بیان کنید./۹۰۱/

علی محرمی- سمنان: پاکدستی و پاکدامنی باید در سرلوحه کار مسوولان باشد و درحفاظت از بیت المال نیز کوشا باشند.

هادی رحمانی- تهران: رییس جمهور آینده باید تلاش خود را بر این بگذارد که قوانینی که برای رفاه مردم وضع می شود را اجرا کند، اما متأسفانه بعد از انقلاب اکثر دولت ها از این مهم غفلت کرده و بیشتر به سوی شعارگرایی سوق پیدا کردند.

مسعود هادیلو- قم: پاک زندگی کردن و ساده زیستن در واقع 2 اصل از اصول سبک زندگی دینی، قرآنی و اسلامی است که لازمه یک زندگی سعادتمندانه و خداپسندانه برای هر یک از آحاد و افراد مسلمان در جامعه اسلامی شناخته می شود.

حسن رمضانی- اصفهان: امروز هر کس هر نوع مسئولیتی در جامعه اسلامی برعهده دارد چه مسئولیت های کوچک و چه مسئولیت های بزرگ، رمز موفقیت او در این مسئولیت و خوب و کامل ادا کردن این مسئولیت، پاک زندگی کردن است.

مصطفی رستمی- قم: براي مردم قابل تحمل نخواهد بود كه خود در زير فشار اقتصادي له شوند و برخي از مسئولان ارشد كشور در خانه ها و ويلاهاي چند ده ميلياردي ساكن باشند و يا آنكه با اتومبيل هاي گران قيمت تردد كنند.

تقی امیری- تهران: براي افراد و بستگان وابسته به آنها كه با ويژه خواري و دور زدن قانون به ميلياردها و حتي هزاران ميليارد ثروت دست پيدا كرده اند بسيار سخت خواهد بود كه به مردم ليست اموالشان را اعلام كنند.

عبدالله گل بیگی از زنجان: آنهایی که تا«دیروز دانستن را حق مردم می دانستند» حتما ملت را نامحرم نمی دانند و با اعلام دارایی خود،به شعارهای خویش وفادارمی مانند.

سروش رفیعی- اصفهان: باید تاکید شود تا آخرین لحظه رای گیری درخصوص میزان و اعلام دارایی های هر شش نامزد ریاست جمهوری، هر چه باشه مردم می خواهند میزان دارایی شان را با کاندیدا مقایسه کنند.

حسین دلداری- فارس: نمیشه گفت اونکه ساده زیست هست قطعا مسئول خوبی هم میشه اما اونی که زندگی اشرافی داره قطعا مسئول خوبی نیست در نظام اسلامی!

هاشم نعمتی - تهران: اگر مسئولان سبک زندگی ساده را برگزینند، درد و رنج محرومان را بهتر لمس خواهند کرد.

محسن قلندری- قزوین: دولتمردان باید یکبار زندگی سراسر نور شهیدان بزرگوار باهنر و رجایی را بازنگری کنند و ببینند آنها چه ویژگی هایی داشتند و امروز باید در دولتمردان ما ظهور و بروز داشته باشند.

عباس قاسمی- البرز: ساده زيستي براي تمام افراد جامعه ارزش محسوب مي شود، اما براي مسئولان و مديران جامعه، خصوصاً اگر شخص مسئول منتسب به دين باشد که در نتيجه رفتار وي در نگاه مردم رنگ ديني نيز به خود ميگيرد، يک ضرورت است.

سعید صادقپور-تهران: ساده‌زیستی مسئولان، موجب می‌شود که فرهنگ معنویت در بین مردم گسترش یابد و مردم از فرو غلطیدن در دام حرص و طمع نجات یابند؛ چرا که مردم، مسئولان فرادست خویش را الگوی رفتاری خود قرار می‌دهند.

میثم عاشوری- بوشهر: اگر ساده‌زیستی مسئولان به‌خاطر آثار فوق‌العاده‌ای که دارد یک ضرورت غیرقابل‌انکار است، تجمل‌گرایی آنان نیز چونان سمّ مهلکی است که دوری کردن از آن ضرورتی تامّ و تمام دارد.

حسن منفرد- خوزستان: ساده زیستی بله اما ساده زیست نمایی نه. ساده زیستی در زندگی شخصی بله، برای ما صادقانه زیستن مهم است که اکسیر نایابی است!!!

مسعود رضوی- همدان: در فرهنگ ما ساه زیستی خوبه ولی به شرطی که عوام فریبانه نباشه.

مجید قنبری نسب- قم: از ظاهر زندگی افراد اساساً قابل تشخیص نیست که این فرد پولدار است یا خیر! و این روحیه ساده زیستی باعث افزایش روحیه فقیران برای زیستن سالم می شود چرا که یک فقیر تفاوت خاصی احساس نمی کند و در پی یک شبه پولدار شدن نمی گردد.

مهدی قلی پور- مشهد: از شما تشکر میکنم بابت مطلب بسیار خوب و مفیدی که در سایت خود درج نمودید. البته ساده زیستی (نه به صورت آدم های محتاج ) در راس کار انبیاء بوده تا نشان دهند که الگویی سالم و پاک برای جامعه هستند و در واقع قول و فعل آنها یکی باشد. پیامبر بزرگ اسلام نیز در روایات آمده است که زندگی تجملاتی نداشتند. اما امروزه علیرغم شعارهای توخالی مسولین در این مورد مشاهده می شود که دارای آنچنان ثروت هنگفتی هستند که انسان مدهوش می شود.

علیرضا خان استادی- لرستان: اینکه برخی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اموال خود را شفاف اعلام کرده اند و بقیه نمی خواهند دارایی های خود را اعلام کنند خیلی پیام دارد . فاعتبروا یا اولی الابصار

ارسال نظرات