۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵
کد خبر: ۴۹۶۴۲۷
پیام مشترک امام جمعه و استاندار اردبیل؛

سربازان گمنام نقش کلیدی در حفظ ارزش‌های اسلامی و منافع ملی بر عهده دارند

امام جمعه و استاندار اردبیل در پیامی مشترک با گرامیداشت روز سربازان گمنام، به نقش کلیدی سربازان گمنام در حفظ ارزش های اسلامی و منافع ملی در برابر هجمه های بیگانگان و دشمنان تأکید کردند.
پیام مشترک امام جمعه و استاندار اردبیل

یه گزارش خبرگزاری رسا در اردبیل به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل و مجید خدابخش، استاندار اردبیل با تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت امام زمان(عج)  به مردم استان و تمامی سربازان گمنام امام زمان(عج) که تمام توان خود را در جهت امنیت و آرامش ایران اسلامی به کار گرفته اند، پیامی مشترک صادر کردند.

در این پیام آمده است: نامگذاری روز میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) به عنوان روز سربازان گمنام بیانگر نقش کلیدی و راهبردی سربازان گمنام در صیانت از ارزش‌های اسلامی و منافع ملی در برابر هجمه بیگانگان و دشمنان اسلام و نظام است.

براساس فرمایش مقام معظم رهبری وزارت اطلاعات به همت نیروهای باایمان، متعهد، متخصص، دلسوز و انقلابی خدمات بزرگی برای انقلاب انجام داده است.

برقراری امنیت و آرامش در جامعه از مولفه های اصلی دستیابی به توسعه پایدار، پیشرفت روزافزون جامعه و سرافرازی و خوداتکایی مردم عزیز این مرز و بوم به شمار می‌رود.

این مهم که با تلاش‌های مستمر و شبانه‌روزی دستگاه‌های امنیتی از جمله فرزندان ملت در تشکیلات اطلاعاتی حاصل می‌شود، از دستاوردهای ارزنده و بی‌نظیر نظام اسلامی و از عنایات خاصه الهی برای کشور و مردم ما است.

استان اردبیل علیرغم مرزی بودن با کسب رتبه برتر در برقراری امنیت، افتخاری بزرگ و ارزشمند را نصیب خود و مردم متدین کرده است که بی‌شک، این موفقیت حاصل تلاش و مساعی ارزنده تمام دست‌اندرکاران و دستگاه‌های امنیتی، به ویژه سربازان گمنام حضرت ولی عصر (عج) است.

اینجانبان فرارسیدن سالروز ولادت باسعادت حضرت امام زمان(عج) و هفته سربازان گمنام حضرت ولی عصر (عج) را خدمت مردم بزرگوار استان، سربازان گمنام آن حضرت و خانواده‌های آنان تبریک گفته و امیدواریم با عنایات ویژه حضرت ولی‌عصر (عج) و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری همواره در برقراری نظم و امنیت پایدار در کشور موفق و موید باشید./937/۱۰۱/ب2

ارسال نظرات