۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۱
کد خبر: ۴۹۶۱۰۰
نماینده ولی فقیه در ایلام:

تلاش های آیت الله محمدی فراموش نشدنی است

نماینده ولی فقیه در ایلام گفت: مرحوم آیت الله محمدی مصداق بارز عالم ربانی بود و در مدت ۱۰ تا ۱۲ سالی که در استان ایلام بود زهد و تقوای وی برای مردم ایلام مشخص شد.
لطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در مراسم بزرگداشت آیت الله محمدی امام جمعه اسبق ایلام که در حسینیه حضرت زینب(س) واقع در دفتر نمایندگی ولی فقیه دراستان و امام جمعه ایلام برگزار شد، اظهار داشت: آن مرحوم از شاگردان برجسته امام خمینی(ره) در نجف اشرف بود که به خوبی سیره و مکتب امام راحل را در ایلام به خوبی نشر داد.

وی افزود: مرحوم آیت الله محمدی مصداق بارز عالم ربانی بود و در مدت 10 تا 12 سالی که در استان ایلام بود زهد و تقوایی وی برای مردم ایلام مشخص شد؛ آن مرحوم نسبت به ذخایر دنیا بی اعتنا و اهل عبادت بود و نماز شب را ترک نمی کرد.

امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد: آیت الله محمدی در روزهای سخت بحران در استان ایلام و در بحبوحه جنگ و هشت سال دفاع مقدس در کنار مردم این استان ماند به ویژه اینکه حضور وی در استان ایلام با آغاز جنگ همراه شده بود.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی ادامه داد: در این مدت هشت سال محل و خانه آن مرحوم در اختیار مردم و رزمندگان بود و در کنار بزرگانی همچون آیت الله حیدری ایلامی همراه با مردم در جنگ تحمیلی حضور داشت. از این رو تلاش های ایشان در اذهان ماندگار و غیر قابل فراموشی است.

نماینده ولی فقیه در ایلام در پایان بیان کرد: یکی از ویژگی های این روحانی برجسته این بود که در زمان بمباران ایلام که تا زمان زیادی هم طول می کشید اما وی با وجودی که سنگرهایی درنظر گرفته شده بود از آن استفاده نکرده و در کنار مردم می ماند./202/879/ب1

ارسال نظرات