۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۴۹۵۶۲۶
آیت‌الله علوی گرگانی:

آیت الله صالحی مازندرانی نماد تقوا و محبت بودند

حضرت آیت الله علوی گرگانی از خدمات علمی و اخلاقی آیت‌الله صالحی مازندرانی تجلیل و از ایشان به عنوان نماد تقوا و محبت یاد کرد.
آیت الله علوی گرگانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار حجت الاسلام سیدجلال صالحی مازندرانی، مسؤول حوزه علمیه آیت الله صالحی مازندرانی اظهار داشت: شما مشعل فروزانی هستید که جای خالی آیت الله صالحی مازندرانی را پر کردید.

وی افزود: مشیت الهی به این گونه بود که این نعمت بزرگ زود از دست ما رفت و خوشبختانه شما نگذاشتید این پروانه ها از دور این شمع دور شود؛ مردم به شما عنایت خاصی دارند و بیت شما بیت کمال است.

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی تصریح کرد: شخصیت های خانواده دار باید حفظ شوند؛ زیرا طلاب در منطقه خود اثرگذاری زیادی دارند؛ این کار شما بسیار جای قدردانی دارد و فیض شما به مردم می رسد و خدا وجود شما و والد را حفظ و رحمت کند.

وی ادامه داد: بنده در مراسمات شرکت نمی کنم و بنای من از اول همین بوده و اگر یک جا بروم و جای دیگر نروم موجب می شود که دیگران مکدر شود و امیدوارم بتوانید در آن مدرسه افرادی را تربیت کنید و تحویل جامعه دهید.

استاد برجسته حوزه علمیه قم گفت: امیدوارم خدا روز به روز به کمالات شما بیفزاید و سلام بنده را به آیت الله نظری برسانید؛ آیت الله صالحی مازندرانی نماد تقوا و محبت بودند.

مسؤول حوزه علمیه آیت الله صالحی مازندرانی در ابتدای این مراسم گفت: این مدرسه علمیه در 6 طبقه با متراژ 2هزار متر مربع بازسازی شده و پس از ماه مبارک رمضان بازگشایی خواهد شد  که ظرفیت پذیرش در این مدرسه علمیه حدود 500 نفر پیش بینی شده است./840/ ۲۰۲/ص

ارسال نظرات