۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۵
کد خبر: ۴۹۵۵۰۴
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی:

برخی تصمیمی بر اجرای قانون ندارند

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با بیان این‌که برخی تصمیمی بر اجرای قانون ندارند، گفت: اگر اقتصاد را شفاف سازی کردیم مشکل فساد حل خواهد شد، باید نظارت شود که تسهیلات بانکی در کجا مصرف می‌شود.
رییسی رییسی رییسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در ادامه سفرهای تبلیغاتی خود پیش از ظهر امروز در مسجد جامع ایلام و در جمع پرشور مردم این شهر اظهار داشت: همیشه از خداوند خواسته‌ام که در انجام‌ وظیفه خود را در نظر نگرفته و شایعات و تخریب‌ها و تهمت‌ها را ندیده بگیرم.

وی افزود: مردم ایلام با وحدت و انسجام دژی محکم در برابر بیگانگان ایجاد کردند، این از برکات انقلاب اسلامی است که مردم خود سرنوشت خود را رقم بزنند.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی عنوان کرد: انتخاب مردم با نگاه به عملکرد گذشته صورت می‌گیرد و نگاهی به آینده نیز وجود دارد که چه‌کاری باید انجام شود، اساس کار من تکیه‌ بر عقل مردم دارد چون مردم ما با تعقل رأی می‌دهند.

وی به هتاکی اخیر مجری افتتاحیه ستاد یکی از نامزدهای ریاست جمهوری به ساحت قدسی حضرت ثامن الائمه اشاره کرد و گفت: اگر حرفی درباره من زدند من گذشت می‌کنم ولی اگر درباره معصومین و مقدسات و امام رضا(ع) حرفی زده‌شده نمی‌توان گذشت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی بیان داشت: آیا بجاست در استانی که این میزان ثروت و نفت و گاز و میعانات وجود دارد، این مقدار بیکاری وجود داشته باشد؟ مگر قانون تصریح نکرده که باید 2 درصد از درآمد نفت در همان منطقه مصرف شود؟ پس چرا این مساله اجرایی نشده است؟ چرا باید شرایط آن‌قدر بر پسر و دختر ما تنگ شود تا خود را در بن‌بست ببیند، سیلی در استان ایلام اتفاق افتاد ولی هنوز پولی که وعده داده بودند ندادند، صحبت از معیشت مردم است.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید به این‌ها جواب داد و چرا برخی بحث را به‌جاهای دیگر می‌برند مردم با این شرایط مشکل‌ دارند، آقایان بحث را به مسائل سیاسی می‌برند ولی حرف ما این است که چرا واحدهای صنعتی تعطیل‌شده است؟

وی ادامه داد: بعد از جنگ در حوزه سازندگی باید اتفاقاتی می‌افتاد که نیفتاد و حالا روزبه‌روز باید شاهد افزایش جمعیت تحت پوشش کمیته امداد باشیم. آقایان اعلام می‌کنند که مسکن مهر مزخرف است، بیایند به این حرف ها جواب بدهند نه اینکه مسایل دیگر را مطرح کنند، مدیریت منطقه باید دست خود مردم باشد، من می‌خواهم از سفره و معیشت مردم حرف بزنم.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در پایان خاطر نشان کرد: اگر اقتصاد را شفاف سازی کردیم مشکل فساد حل خواهد شد، باید نظارت شود که تسهیلات بانکی در کجا مصرف می‌شود. باید طبق قانون یک میلیون شغل سالانه ایجاد شود؛ تاکید بر قانون بودن آن دارم تا اگر کسی تصمیمی بر اجرای قانون ندارد همین الان به مردم بگوید؛ ظاهرا برخی تصمیمی برر اجرای قانون ندارند./202/879/ب1

ارسال نظرات