۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۴۹۵۰۹۰
به همت مؤسسه آموزش عالی بنت الهدی؛

نمایشگاه خانواده منتظر و خانواده منفعل در قم آغاز به کار کرد

نمایشگاه مطالعات مهدویت با شعار «خانواده منتظر و خانواده منفل» با حضور مسؤولان و معاونان جامعه المصطفی العامیه کار خود را به مدت یک هفته آغاز کرد.
خانواده منتظر و منفعل نمایشگاه خانواده منتظر و خانواده منفعل نمایشگاه خانواده منتظر و خانواده منفعل نمایشگاه خانواده منتظر و خانواده منفعل نمایشگاه خانواده منتظر و خانواده منفعل نمایشگاه خانواده منتظر و خانواده منفعل نمایشگاه خانواده منتظر و خانواده منفعل نمایشگاه خانواده منتظر و خانواده منفعل نمایشگاه خانواده منتظر و خانواده منفعل نمایشگاه خانواده منتظر و خانواده منفعل نمایشگاه خانواده منتظر و خانواده منفعل نمایشگاه خانواده منتظر و خانواده منفعل نمایشگاه خانواده منتظر و خانواده منفعل نمایشگاه خانواده منتظر و خانواده منفعل نمایشگاه خانواده منتظر و خانواده منفعل نمایشگاه خانواده منتظر و خانواده منفعل نمایشگاه خانواده منتظر و خانواده منفعل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سومین نمایشگاه از سلسله نمایشگاه های آثار پژوهشی مطالعات مهدویت با شعار «خانواده منتظر و خانواده منفل» با حضور جمعی از مسؤولان و مدیران جامعه المصطفی و به همت مؤسسه آموزش عالی بنت الهدی پیش از ظهر امروز در محل این مؤسسه در قم افتتاح شد.

در این نمایشگاه که صبح امروز همراه با حضور جمع زیادی از طلاب و پژوهشگران خواهر این مؤسسه علمی بود، پوسترها، کتاب ها و محصولات فرهنگی در زمینه زندگی مهدوی و انتظار واقعی قرار داده شده بود و همچنین ویژگی های یک خانواده منفعل نیز به تصویر کشیده شده بود.

حجت الاسلام کاویانی رییس مؤسسه آموزش عالی بنت الهدی به همراه جمعی از مدیران و اساتید مراکز جامعة المصطفی و حوزه های علمیه خواهران از کتابچه آماده شده در این همایشگاه با عنوان «خانواده منفعل و خانواده منتظر» و همچنین برشور هایی که به 9 زبان در موضوع خانواده مهدوی ترجمه شده بود، رونمایی کردند.

در تابلوهای این نمایشگاه به باورها، الگوها، ارزش ها و رفتارهای یک خانواده منتظر و یک خانواده منفعل برخورد می کردیم که به عنوان نمونه خدا محوری و امام محوری باور خانواده منتظر و ائمه معصومین(ع)، علما و شهدا الگوهای این خانواده معرفی شده بود و در مقابل بر خود محوری و طاغوت پرستی به عنوان باورهای خانواده منفعل تأکید شده بود.

از نکات حائز اهمیت در این نمایشگاه معرفی شیطان، رسانه های ضد دین، قهرمان های خیالی و هنرپیشه ها به عنوان الگوهای خانواده منفعل بود که البته هریک از این مباحث نیز داری ریزموضوعات و مسائل متفرقه دیگر بود.

در بخش دیگری از این نمایشگاه شاهد معرفی خانواده مهدوی در آیینه آیات و روایات به زبان های فارسی و انگلیسی بودیم و همچنین در بخش های دیگری از این نمایشگاه محصولات پژوهشی فرهنگی مهدوی برای خانواده ها و ویژه کودکان و همچنین کتاب ها و آثار کودکانه ای در موضوع مهدویت قرار داده شده بود.

طرح ترک میلیون ها گناه با الهام از توقیع امام زمان(عج) به شیخ مفید و همچنین قرائت قرآن برای آن حضرت از جمله بخش های دیگری بود که توسط مسؤولان حاضر رونمایی شد.

یادآور می شود، نمایشگاه «خانواده منتظر و خانواده منفل» از امروز به مدت یک هفته به کار خود ادامه می دهد و زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت هشت صبح تا 16:30 عصر بوده و بازدید برای عموم برادران و خوهران آزاد است.

در ذیل تعدادی از عکس های مربوط به این افتتاح تقدیم می شود./1330/پ۲۰۲/ی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات