۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۲
کد خبر: ۴۹۵۰۳۹
امام جمعه تبریز:

جانبازان دفاع از نظام اسلامی را در عمل نشان دادند

آیت الله مجتهد شبستری با بیان اینکه جانبازان مدافعان حقیقی انقلاب هستند که دفاع از اسلام و نظام اسلامی را در عمل نشان دادند، گفت: جانباران نماد عملی و حاضر از استقامت و شجاعت هستند.
آیت الله مجتهد شبستری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز و در سالروز ولادت باسعادت قمر بنی‌هاشم حضرت اباالفضل العباس (ع) با حضور در منازل تعدادی از یادگاران دفاع مقدس، از صبر و استقامت ایثارگران و خانواده های معظم جانبازان تجلیل کردند.

وی با بیان اینکه جانبازان مدافعان حقیقی انقلاب هستند که دفاع از اسلام و نظام اسلامی را در عمل نشان دادند، ابراز داشت: اینکه روز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) را به عنوان روز جانباز برگزیده اند یک افتخار است و مایه مباهات برای جانبازان عزیز است.

امام جمعه تبریز با اشاره به امنیت و اقتدار امروز کشور، خاطرنشان کرد: این اقتدار و امنیت را به واقع مدیون خون شهدا، رشادت‌های رزمندگان اسلام و از جان گذشتگی جانبازان عزیز تحت رهبری و هدایت‌های مقام ولایت فقیه است، در حقیقت شهدا مظهر اقتدار کشور هستند.

وی با بیان اینکه جانباران نماد عملی و حاضر از استقامت و شجاعت هستند، گفت: مجد و عظمت جمهوری اسلامی ایران مدیون جانبازان و ایثارگران است، بر این اساس نسل جدید هم باید دنبال رو رزمندگان اسلام باشند تا پرچم انقلاب به دست صاحب اصلی آن برسد.

عضو مجلس خبرگان رهبری از مسؤولان خواست تا در رفع مشکلات جانبازان و خانواده های آنها بیش از پیش فعال باشند، تصریح کرد: صاحبان حقیقی انقلاب به واقع خانواده های شهداء، جانبازان و ایثارگران است، نبابراین باید با تمام توان در مسیر رفع مشکلات آنها گام برداریم.

وی با بیان اینکه روحیه استقامت در جامعه و تقویت آن از سوی جانبازان انقلاب اسلامی احیا خواهد شد، افزود:  به همین خاطر است که باید از شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس قدردانی کنیم زیرا که آنان ولی نعمتان ما هستند.

رییس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) با اشاره به نبرد نرم دشمن در عرصه فرهنگی و تحمیل تهاجم فرهنگی بر جامعه اسلامی، ادامه داد: دشمنان از راه جنگ فرهنگی و تبلیغاتی به جنگ با مسلمانان آمده اند، باید مسلمانان با تأسی به فرهنگ شهداء و ایثارگران یکدل در برابر دشمنان بیدار و هوشیار باشند تا در این کارزار نیز پیروز شوند./854/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات