۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
کد خبر: ۴۹۵۰۲۵
نماینده ولی فقیه در ایلام:

آیت الله محمدی هیچگاه از جهاد و خدمت به نظام اسلامی خسته نشد

نماینده ولی فقیه در ایلام با اشاره به این که ارتحال آیت الله محمدی بسیار غم انگیز بود، گفت: این روحانی بزرگ هیچگاه از جهاد و خدمت به نظام اسلامی خسته نشد.
حجت الاسلام و المسلمین لطفی

حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، اظهار داشت: ارتحال آیت الله محمدی امام جمعه سابق ایلام بسیار محزون و غم انگیز بود.

وی افزود: این روحانی برجسته همواره یار امام راحل بودند و هیچگاه از جهاد و خدمت به نظام اسلامی خسته نشدند.

امام جمعه ایلام عنوان کرد: این عالم ربانی و مجاهد نستوه در دوران قبل از انقلاب در صف یاران امام و در جریان اسلام‌خواهی به سخنرانی و افشاگری جنایات رژیم شاهنشاهی پرداخته و پس از پیروزی انقلاب نیز به سمت نماینده امام راحل در استان ایلام  منصوب شد.

نماینده ولی فقیه در ایلام خاطرنشان کرد: وی از ویژگی هایی همچون علم، تقوا و زهد برخوردار بود که با اخلاق نیکوی خود سبب تأثیرگذاری بسیار زیادی در جوانان انقلابی شد، ایشان خصال حسنه بسیاری داشتند که حسن خلق، تکریم ارباب‌رجوع با روی گشاده، پیگیری مسائل و مشکلات مردم به ویژه اقشار آسیب‌پذیر از دیگر خصوصیات اخلاقی این عالم بزرگ بود.

وی ادامه داد: آیت الله محمدی عمر پربرکت خود را در مسیر پاسداشت از حریم ولایت و تشیّع مصروف و شاگردان زیادی در ترویج شعائر دینی و فضایل اهل بیت عصمت و طهارت(ع) تربیت کردند.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی در پایان ابراز داشت: با گرامیداشت این عالم فقید و یادآوری فعالیت های وی در دوران مبارزه و پس از پیروزی انقلاب اسلامی، با دعای خیر در حق ایشان، علوّ درجات آن فقید و صبر و اجر بازماندگان را از خداوند متعال خواستارم./۸۷۹/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات