۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۴۹۴۷۹۴
توسط اداره کل تبلیغ نوین دفتر تبلیغات؛

تقویم تبلیغی بلاغ ۹۶ منتشر شد

تقویم فارسی و اسلامی تبلیغی بلاغ ۹۶ توسط اداره کل تبلیغ نوین معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه منتشر شد.
تقویم بلاغ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، تقویم تبلیغی بلاغ 96 برای سیستم عامل ویندوز توسط اداره کل تبلیغ نوین دفتر تبلیغات اسلام حوزه علمیه منتشر شد.

برپایه این گزارش،  این تقویم دارای ویجتی اختصاصی برای نمازگزاران است که اذان را با صدای دلنشینی پخش می کند و سه تقويم شمسي، قمري و ميلادي را به صورت همزمان و بدون هیچگونه محدودیت زمانی در اختیار مخاطبان قرار می دهد.

از ویژگی های این تقویم می توان به نمایش تاریخ به صورت دقیق در محیطی ساده و زیبا اشاره کرد.

نمایش کامل رویداد های ملی و مذهبی و میلادی، نمایش تقویم به صورت روزانه با قابليت جابجايي بين روزها، نمایش اخبار و اطلاعات تبلیغی ویژه مبلغان دینی، نمایش محتواهای مناسب تبلیغ، نمایش اوقات شرعی روز برای شهر دلخواه با قابلیت نمايش و چاپ اوقات شرعي کل سال، ارائه ی شرح اعمال هر روز، محتوای تبلیغی مناسب برای هر روز، آيات گلچين شده قرآن کريم همراه با ترجمه و پخش آنلاين و تفسير برای هر روز، ارائه یکی از احکام شرعی با نظر مراجع مختلف برای هر روز، نمایش اعمال عبادی سال (ذکر ادعیه و نماز و اعمال مخصوص مناسبت ها) و معرفی و پیوند به صفحات معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی، برخی از امکانات این تقویم مذهبی تبلیغی می باشد.

علاقمندان برای دریافت این تقویم می توانند به پایگاه اینترنتی بلاغ به نشانی www.balagh.ir مراجعه کنند./872/ت۳۰۳/ج

ارسال نظرات