۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۴۹۴۳۰۴
وزیر بهداشت در اصفهان:

مشکلات حوزه بهداشت و درمان در یک یا دو دولت برطرف نمی‌شود

قاضی‌زاده هاشمی گفت: مشکلات حوزه درمان را نمی‌توان در یک یا دو دولت برطرف کرد، باید با برنامه ریزی در این زمینه وارد عمل شد.
وزیر بهداشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، صبح امروز در افتتاح چند طرح در اصفهان، با اشاره به تلاش‌های دولت یازدهم در رفع مشکلات بخش بهداشت و سلامت، گفت: مشکلات حوزه درمان را نمی‌توان در یک یا دو دولت برطرف کرد، باید با برنامه ریزی در این زمینه وارد عمل شد.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه با توجه به سیاست‌های کلی رهبر معظم انقلاب و همکاری‌های انجام شده از سوی مجلس شورای اسلامی شاهد اقدامات مؤثری در حوزه بهداشت و درمان و سلامت بودیم، در برنامه‌های ابلاغ شده از سوی رهبر معظم انقلاب برنامه‌ها به بهترین نحو مشخص است اما دولت‌ها و مجلس باید در این جهت به بهترین نحو اقدام کنند، البته رسانه‌ها به ‌ویژه در بخش بهداشت و درمان بی مهری کرده‌اند.

وزیر بهداشت با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای کاهش هزینه‌های درمانی و تأمین زیرساخت‌های این بخش در کشور، اظهار کرد: جایگاه نظام سلامت در دولت یازدهم به رتبه 120 دنیا رسیده است، در حوزه بهداشت و درمان و سلامت باید توجه بیشتری به بخش خصوصی صورت بگیرد، باید دقت داشت که بخش خصوصی رقیب بخش دولتی نیست و نباید با حسادت و سنگ اندازی با آن برخورد شود.

قاضی‌زاده هاشمی با بيان اينكه يك هزار تخت بيمارستاني به همت خيران اصفهاني به بهره‌برداري مي‌رسد، تصریح کرد: اصفهان یکی از استان‌هایی است که بیش از گذشته باید به بخش خصوصی توجه کند و وزارت بهداشت و دانشگاه باید زمینه حضور فعالیت بخش خصوصی را درحوزه بهداشت و درمان در سراسر کشور فراهم کنند./202/1304/ب1

ارسال نظرات