۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۰
کد خبر: ۴۹۴۲۴۰
مدیر روابط عمومی نهاد نماز جمعه قم خبر داد؛

برگزاری نمایشگاه «مردم باید بدانند» در مصلای قدس قم

مدیر روابط عمومی نهاد نماز جمعه قم از برگزاری نمایشگاه «مردم باید بدانند» با هدف بررسی موضوعات فناوری هسته ای، دستاوردهای مذاکرات و اقتصاد مقاومتی در مصلای قدس قم خبر داد.
محسن زارعی

محسن زارعی مدیر روابط عمومی نهاد نماز جمعه قم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری نمایشگاه «مردم باید بدانند» با هدف بررسی  موضوعات فناوری هسته ای، دستاوردهای مذاکرات و اقتصاد مقاومتی در مصلای قدس قم خبر داد.

وی افزود: هدف از برپایی این نمایشگاه بازخوانی و نمایش تجربه مذاکراتی است که مقام معظم رهبری بارها بر کسب تجربه از آن تأکید کردند، البته از اهداف دیگر این نمایشگاه می توان به نمایش فواید، ثمرات و ضرورت فناوری هسته ای اشاره کرد.

زارعی فتنه را عامل تحریم و مشکلات اقتصادی دانست و اظهار داشت: این روند سبب وقوع مذاکرات و برجام شد، بنابر تأکیدات رهبر معظم انقلاب مردم باید از روند برنامه ها و برجام مطلع شوند از این رو اگر روند کار بدون مرور دقیق تاریخچه و عبرت گیری از مذاکرات و برجام ادامه پیدا کند زنگ خطری برای مردم و کشور است.

وی ادامه داد: به همین علت نام این نمایشگاه برداشتی از بیانات مقام معظم رهبری است، بازگشایی این نمایشگاه نیز در حقیقت قرار بود در روز فناوری هسته ای باشد اما جهت تحقیقات بیشتر به روز مبعث حضرت رسول اکرم(ص) موکول شد.

مدیر روابط عمومی «نمایشگاه مردم باید بدانند» با تشریح بخش های گوناگون این نمایشگاه ابراز داشت:  این نمایشگاه شامل غرفه های یادمان شهدای هسته ای، فوائد فناوری هسته ای، سیر تاریخ مذاکرات، شناخت استکبار، شهدای هسته ای، فتنه تحریم،  مذاکره و نفوذ، دستاوردهای برجام، خسارت محض، اقتصاد مقاومتی و کودک است.

وی عنوان کرد: این نمایشگاه تخصصی سعی کرده مسأله انرژی هسته ای را در تمام ابعاد به صورت تخصصی و راوی محور  مورد بررسی قرار دهد، برای نخستین بار در کشور تمام اسناد و مباحث مربوطه به صورت بسیار منظم گردآوری و نسبت به آن ها اطلاع رسانی شده است.

زارعی خاطرنشان کرد: در پایان این غرفه ها به نمایش نسخه اصلی علاج کشور یعنی اقتصاد مقاومتی می رسیم که با انرژی هسته ای ترکیب شده است.

وی اضافه کرد: در کنار این نمایشگاه فیلم های فاخری همچون محمد رسول الله(ص) اکران شد که استقبال خوب و بی نظیری با حضور طلاب ایرانی و خارجی و مردم ولایتمدار قم صورت گرفت.

مدیر روابط عمومی نهاد نماز جمعه قم در پایان گفت: تیم تحقیقاتی این برنامه آماده برپایی نمایشگاه و همکاری در این زمینه در سراسر کشور است که بحمدالله تاکنون چندین دانشگاه اعلام آمادگی کرده اند./۱۳۲۳/ت302/ی

ارسال نظرات