۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۹
کد خبر: ۴۹۴۰۷۶
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

توجه به قشر کارگر؛ زمینه ساز تحقق تولید و اشتغالزایی است

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی و تقویت تولید را نیاز ضروری جامعه خواند و گفت: برای تحقق این مهم باید به ظرفیتها و توانایی های داخلی کشور توجه داشت و کارگران ظرفیت عظیمی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی هستند.
حجت الاسلام غلامی

حجت الاسلام احمدرضا غلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، از برگزاری کارگاه آموزشی با حضور 200 نفر از مربیان و خواهران فعال فرهنگی تبلیغات با عنوان «بانوان، مدیر هزینه ای خانواده» خبر داد و بیان داشت: این دوره آموزشی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی با محوریت مدیریت زندگی و درآمدها برگزار می شود.

وی در ادامه با تبریک روز کارگر، افزود: این قشر به عنوان خدمت گزاران عرصه خودباوری و خودکفایی نظام جمهوری اسلامی، در راستای تحقق شعار سال نقش بسزایی دارند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان تولید و اشتغال لازمه تحقق شعار سال دانست و خاطرنشان کرد: تقویت تولید و اشتغال زایی در سایه توجه به قشر کارگر رونق می یابد، توجه به کارگران به معنای اهمیت به تولید و اشتغال است.

وی در ادامه با بیان اینکه توجه به قشر کارگر به معنای داشتن خودباوری و اعتقاد به توانایی و ظرفیتهای داخلی است، بیان کرد: اهمیت به این قشر زحمت کش مساوی با فراهم کردن اشتغال جوانان و بی نیازی کشور از بیگانگان است.

حجت الاسلام غلامی با بیان اینکه تحقق مطالبه رهبری در سایه توجه به ظرفیتهای درون کشور است، اظهار داشت: با اهمیت به قشر کارگر، برطرف کردن مشکلات آنان و فراهم کردن تسهیلات قابل قبول برای آنان به عرصه خودباوری و خوداتکایی در نظام مقدس جمهوری اسلامی دست می یابیم.

وی توجه به کارگران زحم کش را توجه به اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال خواند و افزود: مدیران کلان کشوری و دولت برای تحقق شعار سال باید به قشر اهمیت دهند و مشکلات آنان را برطرف سازند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه اظهار داشت: برای شکوفایی اقتصادی و تقویت اقتصاد کشور باید از تعطیلی کارخانه جلوگیری شود.

حجت الاسلام غلامی بیان داشت: موفقیت ما برای تحقق اقتصاد مقاومتی و رونق اقتصادی کشور توجه به قشر قانع و کم توقع جامعه است و نباید در این زمینه کوتاهی صورت گیرد./302/9459/ب1

ارسال نظرات