۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱
کد خبر: ۴۹۳۹۹۲
در گفت وگو با رسا؛

حجت‌الاسلام جمشیدی فعالیت در ستاد انتخابات روحانی را تکذیب کرد

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران، شایعات منتشر شده درباره فعالیتش در کمیته روحانیت ستاد انتخاباتی آقای روحانی را تکذیب کرد.
حجت الاسلام و المسلمین جمشیدی

 

حجت الاسلام والمسلمین محمودرضا جمشیدی مدیر حوزه های علمیه خواهران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، شایعات منتشر شده درباره فعالیتش در کمیته روحانیت ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی را تکذیب کرد.

وی افزود: بنده در ستاد هیچ کاندیدایی نیستم و همانگونه که در اجلاس مدیران مدارس علمیه کشور اعلام کردم نه در این انتخابات بلکه در همه انتخاباتها در هیچ ستاد انتخاباتی نبودم، حوزه علمیه خواهران و مسؤولان ارشد آن نیز در هیچ ستادی نمی توانند شرکت کنند، بنده تا امروز در هیچ جلسه و ستاد انتخاباتی شرکت نکردم.

مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور با بیان این که خبر منتشر شده درباره فعالیت وی در ستاد انتخاباتی آقای روحانی خلاف واقع است، اظهار داشت: مشی ما روشن است و در مسیر روشن و چارچوبی که رهبری مشخص می فرمایند حرکت می کنیم نه این طرف و آن طرف.

وی ادامه داد: بنده در هیچ جلسه انتخاباتی نه پنهان و نه آشکار شرکتی نداشتم تنها در جامعه مدرسین که عضو هستم، ممکن است گاهی بحث انتخاباتی صورت گیرد؛ اما غیر از آن، چه پشت پرده و چه آشکار در ستاد انتخاباتی کاندیداها و خارج از ستاد انتخاباتی آن‌ها فعالیتی نداشته ام.

حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی با بیان این که به مرامنامه حوزه های علمیه به ویژه حوزه خواهران پایبند هستم، ابراز داشت: بنای ما بر این است که حوزههای علمیه بر اساس مسیر روشنی که رهبری می فرمایند عمل کند، روحانیت و حوزههای علمیه همواره پشتیبان نظام و حامی همه دولت ها هستند و اگر اشتباهی از دولتی ببینند،‌ تذکر می دهد./1323/302/ص

ارسال نظرات