۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۱
کد خبر: ۴۹۳۹۲۶
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی:

شهید مطهری الگوی صیانت از ارزش های والای انقلاب اسلامی است

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه شهید مطهری الگوی صیانت از ارزش های والای انقلاب اسلامی است، گفت: امروز آثار شهید مطهری به عنوان چراغ راه اقشار مختلف مردم باید گسترش یابد.
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت الاسلام محمدولی رضوی راد، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی عصر امروز در نشست با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در ستاد سپاه روح‌الله برگزار شد، بیان کرد: شهید مطهری نماد کاملی از یک معلم بود و سبب فرهنگ سازی در جامعه اسلامی شد.

آثار شهید مطهری چراغ راه اقشار مختلف مردم

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه شهید مطهری الگوی صیانت از ارزش های والای انقلاب اسلامی است، گفت: امروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی آثار شهید مطهری به عنوان چراغ راه اقشار مختلف مردم به خصوص جوانان و نوجوانان در جامعه گسترش یابد.

حجت الاسلام رضوی راد با اشاره به خصوصیات و شخصیت والای شهید مطهری، اظهار داشت: هادیان عقیدتی سیاسی بسیج و سپاه باید تفکر و اهداف شهید مطهری را به درستی درک کرده و آن را به جامعه هدف خود انتقال دهند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی با بیان به اینکه امام خمینی(ره) از شهید مطهری به عنوان پاره تن خود یاد می‌کردند، گفت: امام خمینی(ره) آثار این شهید والامقام را صد در صد اسلامی می دانستند و توصیه می‌کردند که آثار این بزرگوار مورد مطالعه دقیق قرار گیرد.

شخصیت شهید مطهری در حوزه علمیه شکل گرفت

وی با اشاره به اینکه شخصیت شهید مطهری در حوزه علمیه شکل گرفت، گفت: این شهید بزرگوار بعد از مدتی در فضاهای دانشگاهی و مجموعه‌های فرهنگی منشأ اثر ‌شد و فعالیت‌های ارزشمند، فضای فکری و اندیشه‌های آیت‌الله مطهری در این فضاها بسیار تأثیرگزار بود.

حجت الاسلام رضوی در رابطه با مهمترین برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در استان مرکزی، بیان کرد: برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مطهری، برگزاری مراسم تجلیل از مربیان و افرادی که در حوزه فکر و اندیشه و تعلیم و تربیت فعالیت داشتند، دیدار با امام جمعه اراک، برپایی محفل روشنگری در حوزه‌های مقاومت بسیج، برگزاری مسابقه احکام، برپایی مسابقات برای سربازان، برگزاری اردوی فرهنگی بازدید از نمایشگاه کتاب، دیدار از خانواده شهدا، غبارروبی از مزار شهدا، برگزاری مسابقه خاطره‌گویی، برگزاری مسابقه غیر‌حضوری از نرم‌افزار آموزشی طاغوت اعظم و برپایی برنامه کوهپیمایی از جمله این برنامه­ ها است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه برگزاری برنامه‌های سپاه منوط به این هفته نیست، افزود: در تمام سال نسبت به برگزاری برنامه­ های مختلف اقدام می‌شود و همچنین آموزش مفاهیم و تفسیر قرآن با حضور روحانیان، برگزاری نمازهای جماعت، ارائه مشاوره‌های دینی از جمله فعالیت‌هایی است که در این راستا اجرایی می شود.

شایان ذکر است، 12 تا 17 اردیبهشت ماه همزمان با سالروز شهادت معلم شهید مرتضی مطهری با عنوان هفته آموزش های عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج نامگذاری شده است./842/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات