۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۰
کد خبر: ۴۹۳۹۲۴
فردا در ارومیه؛

برترین های جشنواره مقالات علمی«محمدبن خلیلان» تجلیل می شوند

اختتامیه جشنواره استانی مقالات علمی «محمدبن خلیلان» به منظور تجلیل از دارندگان آثار برتر فردا در مصلای امام خمینی(ره) ارومیه برگزار می شود.
جشنواره محمد بن خلیلان در ارومیه

جعفر علیزاده، معاون پژوهش حوزه های علمیه برادران آذربایجان غربی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، از برگزاری اختتامیه جشنواره مقالات علمی «محمدبن خلیلان» در ارومیه خبر داد و گفت: این مراسم با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، آیت الله قریشی عضو خبرگان رهبری و حجت الاسلام والمسلمین احمد عابدی استاد سطح عالی حوزه علمیه قم و  مسؤولان، طلاب و اساتید حوزه های علمیه خواهران و برادران استان در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود.

وی گفت: در مجموع  592 به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که از این تعداد 236 اثر از حوزه های علمیه برادران و 356 اثر از حوزه های علمیه خواهران استان بود که در چهار سطح یک، دو، سه و چهار مورد ارزیابی قرار گرفت.

علیزاده گفت: تفسیر علوم قرآنی، حدیث و درایه، کلام، اخلاق و تربیت، فقه و حقوق اسلامی، فلسفه و منطق، اصول فقه، تاریخ اسلام و تشیع و ادبیات و علوم انسانی مرتبط با حوزه دین در بخش عمومی، مهدویت، فرصت‌ها و آسیب‌ها، مذاهب و فرق اسلامی در بخش ویژه و نیز بایسته‌های حوزه انقلابی برای پایه هفت به بالاتر برای آقایان و سطح سه برای طلاب خواهر از جمله موضوعات جشنواره محمدبن خلیلان بود.

وی با بیان اینکه 15 نفر از دارندگان آثار برگزیده در 4 سطح و موضوعات ویژه در این مراسم تجلیل می شوند، گفت: همچنین در هر کدام از سطوح 4گانه و موضوعات ویژه، تعدادی از آثار هم به عنوان شایسته تقدیر شناخته شده اند.

اختتامیه جشنواره مقالات علمی «محمدبن خلیلان» با همکاری حوزه های علمیه خواهران و برادران ارومیه فردا در مصلی امام خمینی(ره) ارومیه برگزار می شود./936/۳۰۳/ب2

ارسال نظرات