۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۵
کد خبر: ۴۹۳۹۱۸
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری:

مدیریت انقلابی فعال و پرتحرک لازمه پیشرفت کشور است

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: مدیران کشور باید پرانگیزه تر، کارآمدتر، انقلابی تر و پرتلاش تر از همیشه باشند تا بتوانند مشکلات را حل کنند.
حجت الاسلام کریم سرافراز، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام کریم سرافراز، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری، عصر امروز در گردهمایی بصیرتی بسیجیان این استان که به میزبانی تالار لاله شهرکرد برگزار شد، به نقش ممتاز و بی ‌بدیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌ های گوناگون نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با نیروهای مؤمن برخاسته از متن مردم، توطئه های مختلفی را خنثی کرده و در کمک به نظام اسلامی و دولتمردان همواره در صحنه حاضر بوده است.

حجت الاسلام سرافراز ادامه داد: با حضور به موقع و ارزشمند سپاه، انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن حفظ شده است و دشمنان نظام اسلامی بخوبی می ‌دانند تا زمانی که سپاه مقتدرانه در عرصه‌های مختلف حضور دارد، آنها به اهداف شومشان نخواهند رسید.

وی تأکید کرد: به فضل الهی، سپاه در ابعاد مختلف دفاعی، نظامی، فرهنگی و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی در عرصه های گوناگون و همچنین سازندگی و کمک به محرومیت زدایی در اقصی نقاط کشور، بسیار موفق بوده است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری، در ادامه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در نخستین روز سال 96، بیانات ایشان را در دو دسته کلی تشریح کرد و افزود: امید آفرینی به آینده، قطعاً از ویژگی های بارز و همیشگی سخنرانی های رهبر معظم انقلاب اسلامی است که این امید آفرینی در فرمایشات ایشان در جوار حرم رضوی سه وجه اساسی داشت.

حجت الاسلام سرافراز ادامه داد: امید آ‌فرینی از طریق احصاء ظرفیت های بالقوه و استعدادهای بالفعل در حوزه های مختلف انسانی، جغرافیایی،‌ مادی، منابع و سرمانه، امید آفرینی از طریق ارزیابی دستاوردهای کلی نظام اسلامی در سالهای گذشته و ترسیم آینده روشن در صورت بها دادن به اقتصاد مقاومتی و تولید ملی، از وجوه سه گانه بیانات رهبر معظم انقلاب در روزهای آغازین سال 96 است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

این مقام مسؤول با تأکید بر اینکه ظرفیت ها و استعدادهای داخلی کشور بسیار بالا است، ابراز کرد: انقلاب اسلامی ایران هم از لحاظ منابع نیروی انسانی، هم از لحاظ معادن طبیعی، زیرزمینی، روزمینی و امکانات گوناگون، جزو کشورهای ثروتمند محسوب می شود که باید به داشته ها توجه جدی صورت گیرد.

حجت الاسلام سرافراز در تشریح اهمیت منابع نیروی انسانی کشور، اظهار کرد: وجود 5 میلیون دانشجو، یک ثروت عظیم برای کشور است؛ حدود 10میلیون فارغ التحصیل دانشگاه، که می توانند کارهای مختلف را انجام دهند و همچنین وجود 33 میلیون جوانی که در سن کار باشند، یعنی بین 15 تا 40 سال سن داشته باشند، نشان دهنده جوان بودن کشور است که باید از این توانایی نهایت استفاده را ببریم.

وی با یادآوری منابع خدادادی انرژی مانند نفت و گاز در کشور که رتبه نخست دنیا را از آن خود کرده ایم، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب، جهت گیری های کلان مردم غیور کشورمان را به نفع انقلاب و نظام اسلامی دانستند و ابراز امیدواری کردند این روند امیدبخش و شورآفرین در سال جدید هم به ویژه برای عبور موفقیت آمیز از عرصه تعیین کننده انتخابات و ساماندهی مسائل اقتصادی تداوم پیدا کند.

حجت الاسلام سرافراز با اشاره به اهمیت اتحاد در کشور از منظر رهبر فرزانه انقلاب، گفت:‌ با توجه به دو موضوع محوری مد نظر حضرت آقا در سال 96 که یکی ساماندهی مسایل اقتصادی کشور و دیگری انتخابات است، ‌عزتمندی ملت ایران در گرو اتحاد و وحدت ملی برای عبور از چالش ها و تهدیدات فراروی انقلاب اسلامی و کشور است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی با باوری که به تعهد انقلابی و مسؤولیت پذیری ایمانی مردم در قبال مسائل کلان کشور و نظام دارند، نسبت به درخشش مجدد مردم در عرصه های مختلف ملی اعم از انتخابات، مشارکت در افزایش تولید ملی و ایجاد اشتغال و خنثی سازی توطئه های دشمنان امیدوار هستند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) در تشریح وجه سوم بیانات رهبری، گفت: این وجه از فرمایشات ایشان در واقع چشم انداز روشنی است که در صورت عمل به منظومه اقتصاد مقاومتی و بها دادن به تولید داخلی بدست می آید.

این مقام مسؤول اظهار کرد: آنچه به عنوان نقطه اولویت و کلیدی و مطالبه رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سال 96 است، تکیه بر روی تولید داخلی، به عنوان کلید واژه اصلی است که سرفصل های متعددی از این مسأله ناشی می شود و به رونق تولید، اشتغال و حل مشکل بیکاری و کاهش مشکلات می انجامد.

وی در ادامه به نقد ضعف مدیریتی در ساماندهی امور کشور به ویژه در مسأله اقتصاد پرداخت و خاطرنشان کرد: یکی از الزامات مدیریت انقلابی و راهگشا در کشور، اولویت بندی سیاست ها و نیازهای مردم و جامعه است.

حجت الاسلام سرافراز اظهار کرد: بر اساس مطالبات رهبر معظم انقلاب، اولویت اصلی ملت ایران امروز مسأله اقتصادی است و باید مسؤولان توجه کنند که این مسأله اولویت نخست دشمن نیز خواهد بود چراکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز برای اینکه بتوانند اهداف خودشان را در مورد کشور و ملت ما محقق سازند، دنبال راهکارهای اقتصادی و ضربه زدن اقتصادی به ملت ما هستند.

وی با اشاره به تبلیغات وسیع دشمن در بزرگ نمایی کمبودهای معیشتی و اقتصادی کشور و نسبت دادن آنها به نظام اسلامی و جمهوری اسلامی،‌ گفت: ‌آنها می خواهند این گونه وانمود کنند که نظام اسلامی قادر نبوده و نیست که مشکلات اقتصادی ملت ایران را حل کند.

‌وی تأسی از سخنان مقام معظم رهبری، مدیریت انقلابیِ فعّال و پرتحرک را لازمه پیشرفت در کشور دانست.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: مدیران کشور باید پرانگیزه تر، کارآمدتر، انقلابی تر و پرتلاش تر از همیشه باشند تا بتوانند مشکلات را حل کنند.

حجت الاسلام سرافراز با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در 29 اردیبهشت ماه، رسالت آحاد مردم خصوصا بسیجیان را سنگین و خطیر دانست و تأکید کرد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی به افزایش اعتبار و توان قدرت نرم نظام در عرصه بین المللی کمک شایانی می کند.

وی در پایان گفت: حل دغدغه های معیشتی و اقتصادی مردم، کاهش رکود و گرانی،‌ ایجاد اشتغال برای جوانان و ساماندهی امور تولید داخلی و اصلاح الگوی مصرف و از بین رفتن فساد در تمام شئون جامعه در گرو برگزیدن و انتخاب مدیرانی شایسته و سپردن کارها به افراد مؤمن، پرتحرک و انقلابی است./9457/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات