۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۶
کد خبر: ۴۹۳۸۷۶
عضو ارشد جنبش امل:

لبنان بزرگتر از آنست که تجزیه شود

مسؤول فرهنگی جنبش امل لبنان تأکید کرد که لبنان بزرگتر از آنست که تجزیه شود.
شیخ حسن عبدالله مسؤول فرهنگی جنبش امل لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ حسن عبدالله مسؤول فرهنگی جنبش امل لبنان در دیدار جمعی از روحانیان شهر صور این کشور، تصریح کرد که علما و روحانیان وظیفه تبیین مزایای قانون جدید انتخابات را دارند و باید در راستای نزدیک کردن شهروندان به یکدیگر و کنار گذاشتن اختلافات فعالیت کنند.

وی افزود: کوتاه آمدن از مصالح شخصی و حزبی در راه مصالح ملی و عدم پافشاری بر سهیمه مذهبی از اهمیت فراوانی برخوردار است چرا که وطن به همبستگی انسانی و ملی نیاز دارد و بزرگتر از آن است که تجزیه شود.

حجت الاسلام حسن عبدالله، عید مبعث و سالروز اسراء و معراج پیامبر(ص) را بهترین فرصت برای بازگشت به آموزه های نبوی دانست و گفت: مسلمانان برای وحدت و مقابله با دشمنان جهانی به استفاده از گفتمان جامع نبوی نیازمند هستند. مسلمانان با توطئه و فتنه های آتشین در سراسر جهان روبرو هستند و باید برای مقابله با این توطئه ها به پیامبر و قرآن تمسک یافت.

این روحانی لبنانی خاطرنشان ساخت: کشتار موجود میان مسلمانان در حالی که مسائل مهم و اساسی دارند، تاسف آور است. آنان به جای کشتار و درگیری با یکدیگر باید به مقابله با دشمن صهیونیستی بپردازند که درصدد یهودی سازی فلسطین است./980/ب903/د

ارسال نظرات