۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۰
کد خبر: ۴۹۳۸۶۷
رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه:

مسابقات بین‌المللی قرآن توانایی جمهوری اسلامی ایران را نشان داد

رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: سی و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم توانایی جمهوری اسلامی ایران را نشان داد.
حجت ‌الاسلام سیدمصطفی حسینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سید مصطفی حسینی رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه امروز در مراسم اختتامیه سی و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم که در مصلی امام خمینی برگزار شد، گفت: امسال مسابقات بین‌المللی قرآن با سال‌های گذشته تفاوت داشت.

وی افزود: در مسابقات بین‌‌المللی امسال 5 مسابقه بین‌المللی قرآنی بانوان، روشندلان، طلاب، دانش‌آموزان و بزرگسالان تجمیع و برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی بیان داشت: این رخداد با همکاری نهادهای مختلف کشورمان به نوعی توانایی جمهوری اسلامی ایران را نشان داد که در جهت توجه مردم و مسؤولان به قرآن کریم در بکارگیری دستورات آن برای زندگی فردی و اجتماعی است.

وی افزود: این رویداد بزرگ قرآنی به همت و تلاش خادمان قرآنی در نهادهای مختلف به خوبی برگزار شد که امیدواریم مخاطبان بهره لازم را از آن برده باشند.

رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در پایان خاطرنشان کرد: در کنار این مسابقات فعالیت‌های جانبی نظیر برپایی نمایشگاه و رونمایی از آثار قرآنی سبب شد که از این جشنواره بزرگ قرآنی کمال استفاده را ببریم./202/807/ب1

ارسال نظرات