۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۸
کد خبر: ۴۹۳۸۲۶
معاون فرهنگی اوقاف لرستان:

مرحله شهرستانی چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم برگزار می شود

معاون فرهنگی اوقاف لرستان از برگزاری چهلمین دوره از مسابقات قرآن کریم خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات پیش از ماه مبارک رمضان برگزار می شود.
معاون فرهنگی اوقاف لرستان

حجت الاسلام محمدجواد عباس زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: مرحله شهرستانی چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم اردیبهشت ماه جاری در استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم روزهای ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ‌ماه و سوم و چهارم خرداد ماه برگزار می شود، افزود: این دوره از مسابقات قرآنی در چهار بخش آوایی انفرادی، معارفی، تواشیح و همخوانی و بخش جنبی برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی اوقاف لرستان در ادامه خاطرنشان کرد: ۱۶ رشته حفظ، ترتیل، معارف، قرائت، اذان و دعاخوانی از دیگر محورهای برگزاری چهلمین دوره از مسابقات قرآن کریم است.

حجت الاسلام عباس زاده دهم اردیبهشت‌ را آخرین مهلت نام نویسی برای شرکت در مرحله شهرستانی چهلمین دوره از مسابقات قرآنی عنوان کرد و گفت: علاقه مندان با مراجعه به سایت رسمی مسابقات قرآن ‌کریم به نشانی  www.quraniran.ir نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

وی در ادامه یادآور شد: افراد علاقه مند به شرکت در این دوره از مسابقات قرآنی می توانند به صورت حضوری نیز تا 25 اردیبهشت ماه نسبت به نام نویسی خود اقدام کنند.

معاون فرهنگی اوقاف لرستان با بیان اینکه مرحله استانی این دوره از مسابقات قرآنی تابستان امسال برگزار می شود، خاطرنشان کرد: نفرات اول تا سوم به مرحله استانی راه می یابند.

حجت الاسلام عباس زاده با اشاره به ضرورت حضور داوران در برگزاری چهلمین دوره از مسابقات قرآنی، بیان کرد: از حضور داوران استانی در مرحله شهرستانی بهره مند می شویم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در این راستا هشت نفر از داوران استانی برای گذراندن دوره داوری معرفی شده‌اند.

معاون فرهنگی اوقاف لرستان اظهار داشت: با از گذراندن دوره های آموزشی و کسب گواهی پایان دوره از سوی داوران می توان از ظرفیت بومی داوران برای داوری در مرحله استانی نیز بهره مند شد./9459/۳۰۳/ب2

ارسال نظرات